Monday, October 11, 2010

KENAPA DENGAN JARI AKU NI?

salam~~

sekarang dah pukul 12.10 am. sok kelas pukul 8. *sigh* ni yang aku tension ni. hari2 aku kelas kul 8. alahai~~~ pagi2 muka aku ni la yang bangun awal. pegi mandi. aiyookk. ketika orang lain masih dibuai mimpi, jam loceng aku dah berbunyii!! kringggggggg! arghh~~

assgment banyak. banyak. banyak. dengan quiz, test. dengan report. aku rasa nak report kat jabatan bomba dan penyelamat je, utk selamatkan aku dari semua ini~ huwaaa.. tabah fatin..tabah! anda kuat, sihat dan gagah! gagah? err.. gunalah minyakk.. errr.. abaikan*

jari aku sakit weyh!! :(( aku tak tau kenapa. tak tau kenapa jadi mcm ni. kena gigit ke? ape ke? bengkak. wuu~ sakit laa.. yela,aritu sakit gak. tapi dah surut bengkaknya. skrg sakit balik~wuu.. kenapa eh? allergik makanan ke ape? huahua. aku tak penah allergik bab makan okay? haaha ntah laa..



kurus kan jari i? auw2~ hahaha ni jari telunjuk tangan kanan. abaikan warna biru kat jari tu. tadi aku bosan2, aku conteng jari aku. haha ni normal k.



ni jari yang membengkak. nampak kan? kat tepi tu. kenapa eh? sakit tau~ uwaa. aku tak tau kenapa. dah la tangan kiri. alahai..dah la bengkak sebelah. senget sudah~


bila la agaknya jari ni nak baik ya?? :(

4 comments:

SitiMashitahSaidin said...

sbb menulis kot~

NOOR FATIN said...

menaip kot :P

one2paii said...

tuh ketumbit tuh..haa cakap betui2 lu skodeng sape ngan jari lu tuh..ishhh ketumbit kat jari..serius nie..

NOOR FATIN said...

alahai~ rahsia la.. keh3

ARTIKEL RAKAN BLOGGER