Monday, October 4, 2010

MAMA, BILA CHEQ DAPAT LOAN NANTI~

salam.

semalam lama aku bergayut dengan mama. sebenarnya rindu sgt2.. bayangkan tetiba abah chat kat facebook... *kepada anakanda, ayahanda ni. wat apa tu? tak tidur lagi.* waaaa! terkejut aku~ haha rupanya kat kemaman umah aku dapat wireless! haha so dia on facebook. kebetulan aku pun on9..sempat chat jap je..

pastu borak2 dengan mama aku. aku mungkin akan dapat balance loan yang aku xdapat dulu dalam masa terdekat.. tapi xtau la bila~ wuu.. cik tu cakap dalam masa terdekat,, hoyehh! aku dahagakan duit. haha yela, hak aku kan.. lama betol tak dapat..dari sem3..adehh

mama, bila cheq dapat loan nanti.. cheq nak beli..... *lantas fatin pun berangan*

- nak beli kamera. kalau dapat ribu riban, nak beli kamera macam  ala 2k lebih je mama.

-kalau tak boleh beli dslr, nak beli kamera digital ja mama. rm499 ja mama.

-nak beli handphone baru. nak handphone yang ada kamera lebih 3.2 megapixel. boleh kan?

-nak pergi perlis, bawak  jalan2. makan angin. perlis sudah :))

-nak beli kasut baru. nak kasut cantik2, selesa pakai. sandal2 cheq semua nak putus dah. nak beli 2,3!

-nak beli baju baru. kat kulim landmark central tu banyak baju baru mama. besar2 pulak tu..

-nak beli seluar jeans baru, nak yang berjenama. selama ni pakai cap ayam je :P

-mama, cheq nak beli teddy bear. yang besar2. yang sedap dipeluk. yang skrg sedap peluk jugak cuma nak lagi besar.

-nak belanja mama makan pizza, kfc, mcdonald. haha

-nak beli handphone baru kat mama :)


tu diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


lebih dari cukup kan?? hahahaha!! itu la kehendak aku, nafsu la orang kataaaa! :P

dan apabila mama bersuara..

macam2 nak beli, loan dapat banyak mana pun kita xtau. dulu dok harap dapat banyak2. last2 dapat rm700 ja. bayar duit yuran rm850. habis terus. jangan dok taruh harapan punya tinggi. mama takot nanti jadi kecewa macam dulu. sedih bagai nak gila. ingatk yuran pengajian sem ni tak bayar lagi. rm4000 tau. bukannya sikit. kalau abah ada duit, dah lama dia bayar. kami dok harap dapat loan cheq ja. dapatlah bayar duit rm4000 tu..


dan air mata menitisss..... kenapa la aku tak fikir semua tu.. T___T

dan mama sambung lagi..



aku bergurau, mama, nanti cheq dapat loan, cheq sepi 2,3 hari naaa!! keh3

mama kata, mama tepon  mesti boleh komplot dengan mama!

waaaaaaaaaaaaaaaaaa~~!!


bila la loan nak dapat! berapa la agaknya. aku harap sgt aku boleh beli hp baru atau kamera baru. itu saja. :(

mama, rindu :(

4 comments:

SitiMashitahSaidin said...

wua~ bole la belanja~
:P

NOOR FATIN said...

uwaaaaaaaaaaa

sizuka[Izzati] said...

along rindu dkt mama ea.hehe seronot kemaen nk dpt loan.tahniah tahniah:D

NOOR FATIN said...

thanx izzati!

ARTIKEL RAKAN BLOGGER