Tuesday, August 4, 2009

SGT RINDU..

salam.

post ni hnya utk pengeposan pic2 org yg aku ngah rndu,..lalala~ aku rndu sgt2 kat diorg..


didianna..sgt rndu beliau..dia skrg kat jb...amik spa8 jusrusan jururawat..hehe..pic ni dia baru antr kat aku.comey kan dia..hehe~~ dia gurlz didie-grup 1989.

alisya.adik kesygn aku kat kulim..adik angkat aku..rndu sgt2 kat dia..lama dah xtgk dia..ni pic lama..aku umo 18... kak ika..sgt2 rndu dia..moga dia rndu aku jugak..ekekke
ecah aka aisyah..sgt rndu dia..bila la agaknya dpt jmpa lagi..sob2anim..adik angkat ksygn...rndu dia jugak..anim jaga diri baik2 ya..sem depan kita jmpa lagi..fieyza!! syg dia sgt2..rndu dia..slamat berpraktikal! sem depan jmpa lagi.hehe~bada!!! rndu~~
nadya..rndu dia jugak!!!
kak liza! rndu..lama sgt2 xjmpa dia...pic ni kat sunwaygurlz mdd a...rndu diorg.smua g praktikal..hehe..slamat berpraktikal! jmpa sem depan! yeah!! aku xrndu pon bdk ni..just nak paste je kat sni..pic si faiq bersama kwn2..baru2 ni..tgk..tembamkan dia? hakhakhak..gile bahagia dia dok sana..tembam dah..hahah~~



dgn ucapan..

RINDU KORANG!!!


16 comments:

jierah said...

hohoh...anda xrendu saye?sob2..ahakss

jierah said...

neway..rmainye org yg ko rendu..

NOOR FATIN said...

xrndu ko pon..wakakkaak...ramainya...ehhehe

jierahmonn hehehe said...

sobss..(smbil kesay air hidonk kt baju paten..ekekek

BaLQisRiZa said...

gmba aku mane?? tak rinduu aku la tuuu

aNis ™ said...

paten jua x rindu aku.. waaaaaaaaaaaaaaaaaa

arefun said...

waaa..cik paten x rindu kt lalalalalang die...

Lynna said...

aku jua??? kamoo??? apekah??? ade skandel bawu aku ko lupekan.. hawuuuu~

siti_z0wiah said...

aku p0n penah wat entri cam ni dulu...

hua3...

*andai la d0rang dapat bce ni kat besh!!huhu.

NOOR FATIN said...

jierahmonn..apesal ko kesat kat baju aku?dusyumm!!!

to bal..abil..afan.n lynna..aku rndu korg la..hik2...~~ lek2..jgn sedih2..aku slalu rndu korg..gmbr2 tu smua dak2 msi..hek2..kcuali gurlz jek..lalala~~ korg tetap di hati.


siti..tau xpe!!!!

~iceq~ said...

ehh..xrindu aku???='(

kirin said...

lalala..
mls tol nk ckp bab2 rndu ni..huhu

NOOR FATIN said...

iceq..rndu kamoo jugak syg..huhuu..


kirin..aku xnk ckp rndu kat ko..kang ko fkir lain..=p

hey there syaira said...

kat aku xrndu ke..??=p

jierah said...

hakhakhak..sbb aku xde tisu lar..meleleh2 dah nih..ekekek

~ miErA ~ said...

saye xmau rndu je faten?
wawawa...

ARTIKEL RAKAN BLOGGER