Wednesday, August 19, 2009

RAMADHAN DTG LAGI~

salam...

ramadhan dtg lagi! xsgka pejam celik pejam celik..dah nak pose..huhuhu..sok aku balik umah..so arini aku wat post awal2...huhuhu....
di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat berpuasa kpd smua..kwn2 ku...blogger2..smua umat islam n sesapa saja....
maafkan aku kalau spjg korg smua knal aku..aku ada wat salah..aku ada terkasar bahasa..menyinggung perasaan sesapa..terlebih gurau ka..terlebih sengal ke...aku mintak maaf la ye..
diharap ramadhan kali ni akan mjd yg lebih bermakna.. teringat byk knangan pada ramdhan yg lepas..hope dia xpnh lupa smua itu..~ um.
kpd kwn2..
smg persahabatn kita bertambah erat.....=)
selamat berpuasa..puasa jgn xpuasa!! =D


22 comments:

Silly Kippie said...

aku pun nk minkt maaf gak sbb aku byk mnyakat ko kowt.. hehehe...

maaf lah yek..

jierah said...

ko byk wat salah ngan haku!!suke over dos sengal..suke gado2 ngan haku..1-0..melawan chekgu..n yg terpenting skalik SUKE COPET FAIRUZ DR HAKU..caiss!!ade byk lagik tp aku dah ngantok..esok la smbung..hahaha..

papepon..dalam pade menyimpan dendam kesumat terhadap mung aku jua ingn mengucapkan hepi fasting serta deepavali jugak yg akan menjelang tiba lam mase terdekat neh..

yg deepavali tu aku ucpkan awl2 sbb aku tau ko lagi teruje mau dgr ucapan itu dr ucapan hepi besday,hepi fasting mahupon ucapan hali laya..okehh..aku mau tdo neh..samat tdo sorg2..kakaka

LeMaNtO said...

aq maapkan...
samad berpose jugak..kalo ko pose penoh taon ni...aq kasik ko kereta ferrari aq ni...huk3

BaLQisRiZa said...

jgn ponteng pose ye fatennn..hehehe

NOOR FATIN said...

kippie..xda hal la..aku pn slalu sakat ko..hakhak
xleh lupa pasal ko bila ko antr aku jamban kembar ngn pocong tu..heee~


jierah! err...ek? adeh...ampunnn.lalalal..ala..ari tu mu kata mau kongsi fairuz ngn aku..bak kata lalang aku..sharing is caring..hahaha..aiyoo..
happy deepavali? wokey..
gong xi facai xnk ucapkan?

alang2 bak ar duit raya..hahahaha
=)malam ni aku balik umah!! yeah.


leman..agak2 kekejaman kau di stu..mana leh aku pose pnuh!! waa..cnfrm ar xdpt..jhahaha..err..aku xmo janji ngn ko ape2 eh.lalalal~~ =p


bal..ye2..ko pn sama..kite tgk sapa tgal puasa pling byk.lalala.

ada aku kesah said...

faten....
jom p bazar kat kilang lama...
jom la....
t mst hg ingt kat aku

jierah said...

gong xi fa cai?xmau..syirikk..hehehh

eleh..xeran..aku ari2 balik umah..hahaha=p

NOOR FATIN said...

juju...smpi ati!!!


ko lain jierah..dusyumm!!!! *akhirnya jierah pgsan*

hey there syaira said...

haaa..slmt berpuasa!! wink2..

NOOR FATIN said...

wink2 syaira
jgn tggal pose..=p

jierah said...

ya ampun..ko sala org lagik..ko terdusyum syaira tuh..ahakhs

NOOR FATIN said...

xde mknanya aku nak dusyum syaira..
hahha

eh..ko kan dah pgsan..cm ne leh reply lagi..hakhak

KiMiE said...

salam kenal dan selamat berpuasa..

++harisu-sama++ said...

selamat berpuasa! aku ampunkan dosa2 kau kekekeke. *tipu je,xde pape yg perlu dimahapkan*

NOOR FATIN said...

hye kimie..salam pknalan..samat berpose..=)


haris..hohoh..slamat brpose gak..maaf eh atas sgalanya..pasal wat ko blur ari tu..ngeh2..

ixora said...

samat berpuasa..thnks singgah blog Xora..=)

biELa said...

selamat berpuasa bebeh

semoga puasa kali ini menjadikan kau transformer yg baik..hehe

NOOR FATIN said...

thanx ixora =)

selamat berpuasa syg..lalalala~~
ko pon..=)

HonEyBuNNy said...

salamt posa fatin....ihiihih...fatin praktikal ktna eh???

NOOR FATIN said...

kat tati kat kemaman..huhu,.nape?

jierah said...

caiss..*smbil terpijak kandungan 3 bln seploh ari mung*hakhakhak..gler kejamm...

NOOR FATIN said...

jierah..jgn..anak aku tu.=(

ARTIKEL RAKAN BLOGGER