Monday, August 17, 2009

+______+

mungkin inilah aku pada saat ini..jiwa kacau..bukan krn skandal or kwn2..tp krn keluarga...errmm...
dan ini utk org yg paling aku sayang...


mama..walau ape pn terjadi dlm kuarga kita..org tetap akan syg mama..akan jaga mama sampai bila2...itu janji org!

Ya Allah..moga aku diberi sepenuh kekuatan utk menghadapi smua ni..aminn..~

+_________+

15 comments:

kirin said...

salam..

sbo ye ftin?
xtw nk bebel pe.
byk da td..haha..
slamat mnempuh dugaan ni
dgn cemerlang..gud lak..=)

siti_z0wiah said...

hurmm...npe ni?

sabar la eh...

manusia x lepas dgn pelbagai ujian/dugaan...

*mcm sama je ngn ayat 0rg atas*

o0opps.

NOOR FATIN said...

salam kirin..

iye2 aku sabar ni..+___+
thanx byk nasihatkan aku..
anyway ko je tau pasal ni..huhu
thanx!!!

siti..err..
thanx k..
moga2 aku dberi kekuatan..=)

ariz azali said...

i tak tau apa2 pun pate,
tapi dugaan itu nikmat ALLAH yang
paling besar...
sabar yer paten.

BaLQisRiZa said...

betul ckp ariz~

LeMaNtO said...

s.a.b.a.u - m.e.n.y.a.b.a.u

huhu....

Lynna said...

apekah yang berlaku senonye yunk???? ish... tapi wateva it is.. kite kena kuat .. nak tau x.. kelemahan yang paling lemah adelah mengakui kite lemah sebelom terbukti yang kite benar-benar lemah.. so... be strong gurl..

hey there syaira said...

fatin..ape2 pown yg jdik
aku arap kau sabar ekh..

erm..sume tuh dugaan n cabaran idup/
utk jdikan kte kuat..

sabar+tabah taw!!

jierahmoon said...

huhu..tabah ye..(siyes)

kertasgraf said...

TADA PAHAM...~~(0.O)??

NOOR FATIN said...

thanx ariz+balqis+leman...kalau aku xsabar xtau la ape jd..huhuh..

err..bukan aku dah cite ke td kat ko lynna? =p
yeah~ smg aku tabah.

syaira..yeah!! harap2 mcm tu la...=)

xpaham? pegi tnye lynna..lalala~

ptaman kali jierah seyes..hakhak.thanx

CIK para said...

fatin.AKU nak kau endri cite kat aku...boleh???aku tggu~

NOOR FATIN said...

hohooh..insyallah..tggu aku dah ok..=)

jierahmoon said...

huhu..mungkin inilah yg pertame dan terakhir.hehe..

cecame..:)

NOOR FATIN said...

hahha~ sengal mu..rndu ko

ARTIKEL RAKAN BLOGGER