Saturday, August 29, 2009

SAMPAI BILA??

sampai bila kau nak ganggu hidup aku?
sampai bila kau nak bilang kau sayang aku?
sampai bila kau nak menagih kasih aku?
sampai bila kau nak berhenti msj aku?
sampai bila??



sampai bila kau nak tipu aku?
sampai bila kau nak cakap kau dgn perempuan tu dah lama xcontact?
sampai bila kau nak majok kalau aku tak nak pujuk?
sampai bila kau nak terasa hati kalau aku tegur sikit?
sampai bila??



sampai bila kau nak hubungan kita macam ni?
sampai bila kau nak anggap cinta kita tetap bersemi?
sampai bila sayang?
sampai bila kau nak terus lukakan hati ini?




dan sampai bila kau nak aku jadi milik kau?
sampai bila sayang?



sekarang aku masih punya perasaan sayang
sekarang aku masih punya perasaan cinta
tapi kalau hari2 aku terluka
cinta dan kasih sayang dah padam.
sampai ujung dunia kau tak kan dapat cari aku..


satu jer...kalau kau nak aku percayakan kau..
datang pinang aku n baru aku akan percaya ayat2 cinta kau itu...=)




nota-fatin mesti tabah..fatin tak mao marah2..biar dia buat apa dia suka..smg dia bahagia...dunia ibarat roda..bila2 masa je kita akan jatuh ke bawah..so ati2 ya syg..=)

22 comments:

Silly Kippie said...

huh?.. hidup ini memg palat.. tp esok masih ade..

*pinjam ayat movie KAMI..

rilek lah.. hidup mmg umpama roda.. ko pun leh dok bwh kalo xbersedia.. sabar yek..

BaLQisRiZa said...

boh layan org cm die tu~

AzLaNDofGoSSiP!Nk said...

apa2 pun... sbr jak lah keyh... :)

biELa said...

mari kita karoke jom??

*senyum*

KiMiE said...

sabor je la wak...

papepun,tgk blog nih http://jiwarealitiforlife.blogspot.com..try buat duit..

siti_z0wiah said...

kl0 betul2 benci..jgn pggil sayang.

hehe.

NOOR FATIN said...

kippie? huhu..yayaya.,.aku dah pnat dok bwh dah..slalu sgt dah~ waa.thanx.

bal..double boh dah xlayan tp...gini la gamaknya..aihh

azlan..thanx!

biela..jom!! hiburkan ati yg lara..kui2..

thanx kimie..nti sy tgk


siti..xkn nak pggil benci kat dia kot..hik2

siti_z0wiah said...

pggil je w0i bedebah!

*mcm kasar sangat le plak*

fuhh..gerenti kl0 dia baca nanti makan hati berulam batu la nanti.

++ bet0l ke pepatah nih?++

hurmm..hentam jew la.

n0tty^saKUra said...

huh...dah dia wat ko rope itu msih lagi nk kenang...g persetan insan mcm tu...huhu...lpaskan dgn pnuh ke relaan...so u will b free...

NOOR FATIN said...

err siti! uish....hahaha
ganaz tu..

erkk..dia slalu wat aku makan hati xpe lak~ adehhh....lalala~

kak an..dia xsdar2 agi akak oii..tulunn..tuulunnn,,watkan dia xknal fatin agi..waaa

~iceq~ said...

sampai saar nnt..dia akn dpt blsan ats ape yg dier wat kt ko..
amin~~

NOOR FATIN said...

harap mcm tu la iceq.aku slalu bdoa mcm tu..amin

saya said...

tak pe fatin.. slagi awak boley bertahan.. bertahan la.. tapi klu kesabaran da mlimpah2 dan xley nak tahan da.. lepas kan je la..

kita nak hidup dengan orang yg kita sayang lama kan..

pape pom smoga bahagia.. hikhik

nice blog !

hey there syaira said...

abaikan..

NOOR FATIN said...

thanx saya n syaira =)

Silly Kippie said...

pttlah.. yg ko g dok bwh roda knape?.. g dok kat kusi kereta tue.. adeh...

siti_z0wiah said...

paten 0i.. abg mat n0q hang dah maju.
dah ada bl0g..haha!

apa lagi pakat2 la jadi p0ll0wer dia.
hahahahhaha.

NOOR FATIN said...

kippie!!! ko ar ni..ahahhaa..

siti..yeke? xtau lak aku..hhaha
abg aku dah maju la..ekekke

NOOR FATIN said...

kippie!!! ko ar ni..ahahhaa..

siti..yeke? xtau lak aku..hhaha
abg aku dah maju la..ekekke

NOOR FATIN said...

kippie!!! ko ar ni..ahahhaa..

siti..yeke? xtau lak aku..hhaha
abg aku dah maju la..ekekke

LeMaNtO said...

mmg kureng asem tol la itu mamat..
da ditinggalkan..mahu pula pujuk rayu..nk ikut hati dia jer..hati org lain x mo difikirkan..vongok2..
xde dia po x pe paten yer..smoga b'tenang..k~

NOOR FATIN said...

leman..dah masak sgt ngn perangai dia..
aku dah jd sgt tabah ni.aih

ARTIKEL RAKAN BLOGGER