Monday, June 29, 2009

MARI BERCERITA LAGI~

salam

jam menunjukkan kul 4.08a.m...aku tak tido agi..tp kpala dah skit ni...n ada gak terdgr bunyi something..tp aku ignore ja...kipas kot.*Mybe*

arini 3 kali aku tgk cite ayat2 cinta..haha~ sgt bosan la dok umah..pg2 bgun.mndi..solat..makan..tgk wonderpets.on9..makan aiskrim...on9..mndi..solat...makan..tgk mntor..on9..hahahhaha n skrg jd burung hantu lak~ ekekek

aku sgt tabik cite ayat2 cinta yg diadaptasikan dr novel ayat2 cinta dr habibburahman el shirazy.
aku ada novel tu..tapi tertinggal lak kat kulim..haha~ terlupa nak bwk balik..baca separuh jek. tak abis pon..huhu




tapi sem 3 kot aku dapat movie ni..dr sapa ntah..lupa dah..100x aku tgk..100x la aku menitiskan air mata..wuu~ sgt terpengaruh dgn cite ni..aku mau jadi seperti aisha..aku mau tabah..tabah..tapi nape aku rasa aku tak mampu? tak mampu jd spt aisha? bayangkan aku jadi aisha..si dia sbg fahri n si **** sbg maria..oh tidakkkkk...aku xkn benarkan mereka kwin..n aku lg mau si **** cpt2 mati..haaha~ gile kjam aku ni...pompuan mana yg mau bermadu kasih kan?

aku suka ayat ini

maria-kamu percaya jodoh fahri?
fahri-semua orang memiliki...
maria-jodohnya masing2.itu yg slalu kamoo bilangkan? aku rasa sg nil dan mesir..itu jodoh..senangnya kalau kita bisa bertemu dgn jodoh yg diberikan tuhan dr langit.

wuu~ sgt sebak..aku sgt2 xtahan..bila dia tahan sakit n pegang tgn aisha n fahri n cakap..

aku mintak maaf bukan krn kesalahanku..tapi kebodohanku..skrg aku baru ngerti..antara cinta dan keinginan utk memiliki..tidak sama..maafin aku fahri.aisha.maafin aku.

n dia solat bersama2 fahri n aisha..dan dia meninggal ketika dia solat..sgt sebak.sgt2~


cite ni btol2 wat aku insaf.n aku harap satu hari nti aku akan jd setabah aisha..tidak bermksud aku mau bermadu..tidak sama sekali.si dia memberitahu dia akan bertunang thun depan dan aku? blur.pending. ya..aku trima seadanya keputusan dia.dia bukan jodoh aku.titik.noktah. dia tak kan jd seperti fahri~

nota 1- nape ntah aku emo malam ni? haha~ sengal..mst sbb slalu sgt tgk cite nih..agaga

nota 2-aku juga tabah dgn caraku sndiri.sudah tabah.krn tiada cinta lagi.wee~

nota 3-abil on9? haha. rndu baby..agagaga

nota 4-tadi makan durian,.sgt sedap!

nota 5-sakit kpala.

nota 6-tido la ek..

nite~.lalala~

12 comments:

BaLQisRiZa said...

tau takpe..hahaha

aNis ™ said...

miss u too darling...agaga

CIK para said...

aku demam.~sengal tol

siti_z0wiah said...

busuk la bau durian....hua3...!

*tetiba.

~iceq~ said...

aku jua mau tabah..=_=

++harisu-sama++ said...

penah tgk beberapa minit je citer ni..dan penah bc beberapa helai je novel ni. kesimpulannya tak tahu ape2 pasal citer nih haha. lagu2 ost nya saja aku ada~

kertasgraf said...

err... tabah ke kamoo?? mcm x je... hati mu rapuh bak kulit telur cik paten..

Dee said...

huh, aku ade citer nie...
tak tau ble nak tgk..
ehe... takder mase kot, asyik mrayau jee...

NOOR FATIN said...

bal..hahaha....kan2..? lalalala~

abil...muah2..keekekkeke..=p

para? demam? nape...makan ubat k.jaga kshatan.

siti..tu ar,.tetibe jek..sedap woo..kah3..=p

iceq..kite sama2 mst tabah,=)

haris..tgk la..best weyh..nangis..wuuu~

errr...krtasgraf? err....

dee..ko mmg~ bila nak bwk ole2 pon xtau la..ehehhe

hey there syaira said...

aku xske durian..!! hahaha..
bau pown xleyh..lalalala

inas said...

suke novel ye.

NOOR FATIN said...

syaira..nti kite jmpa..aku ajak muz sumbat durian dlm mulut ko..*evil*

inas..yayayya..sgt suka..huhu..=)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER