Thursday, June 11, 2009

JEJAK KASIH ATAU JEJAK KASUT?

salam...

arini aku tak la sengal sgt..sbb result bdk2 unikl msi dah kuar..wa2..cuma aku nye je xdpt agi atas sebab2 tertentu..ngeh2..so aku tak tau la dapat bape..takot.grr...


err..tadi tetibe aku terjumpa gambar ni!! gambar ni,..ahahhah





hahaha..

mana satu aku?? lalalala~aku pengawas skolah..haha~=p
gambar ni masa aku darjah 6..sebelum tamat darjah 6..yang sebelah tu kwn aku..nur adila bt mohd adib..dia skrg kat unikl mestech kat kl..amik degree..ape ntah.lupa..
aku rindu saat ni,..dlu kitorg rapat gak la..gmbr ni di amik kat depan surau..


haa..aku ingt..masa tu jamuan kelas kitorg..klas 6nilam.aku ingat sbb aku pegang belon..
hahaha...act..aku mmg takot belon..isy2..kalah budak2..ahahha..tp ari tu jek aku buat2 brani tgkp gmbr ngn belon..kekekkekkeke..aku mmg takot belon..takot dia pcah..fobia..agagagag..



ops..skolah ni namanya sek.keb.kulim..kat kulim kdah..aku blaja kat stu dr darjah 1 tahun 1996 sampai la darjah 6...2001..huhuh..

aku tulis post ni sbnrnya nak cari kawan2 masa skolah rendah dlu..kot2 la diorg tgk gmbar tu diorg knal aku..hahaha...sbb ramai la kwn2 aku yg aku dpt cntct gak hasil pencarian di fs n ms...
ramai yg dah xknal aku..diorg kata aku dah lain sgt...lagi tembam..agagagag..



n smpi skrg..aku still cntct ngn wanie.(kolej kshatan bersekutu sg buloh),adila(unikl mestech),mizan(unikl micet),najah(institut perguruan kat jitra),fatin athirah(kat kl gak..ape ntah nama.huhu..institut perguruan bahasa2,.lbh kurng la..,ngeh2),azad faris(unikl msi),amirah jaafar(kolej profesional mara),natasha(lepasan stpm),zulhazrie(unimap*perlis*),syafiq mustafa(uitm pahang kot),rose asmira(uitm pahang)....huhuh..stakat tu je la aku ingt..ngeh2..lupa dah..ahhaahhaah...




wanie,najah n adila mmg stia cntct dr dlu lgi...mizan aku jmpa kat pangkor...fatin,zulhazrie,natasha,rose asmira,,aku jmpa kat fs...syafiq aku jmpa kat ms,.haha..azad aku jmpa kat msi..sbb aku blaja kat stu..lalalala~



n buat sesapa yang masih mengenali daku..noor fatin bt othman..sila contact aku balik..sbb aku rindu sgt2 kat korg..nak tgk gak korg cm ne..sbb dah 8 thun kan xjmpa..heheheh...
n aku jugak nak cari kwn skolah menengah..masa aku form1...masa tu kitorg skolah kat smk st patrick kulim..nama dia nurasyla bt rusli..kitorg lost cntct pas aku pndah sg petani..
n aku dpt tau dia pon pndah gak n skolah kat smk selama kdah..aku rndu sgt2 kat dia..
kot2 la dia terbaca,.sila cntct aku ya~ huhuhu
bestnye bila ingat masa skolah rendah..happy je..xde masalah...hahaha~~
betapa rindunya kenangan lalu...lalalala~~~
wee..~~~jejak kasih or jejak kasut? err..daaa.

13 comments:

gurlzz didie said...

ahaha..
jejak kasut..
keh3~

weee..
mmg sronok dpt jumpa membe2 lama~
membe2 y xrapat dulu2 pon leh jadi rapat hasil usaha aku mengaktifkan diri aku kat fs nie~

lalala~~

++harisu-sama++ said...

haha..bukan jejak kasih..bukan gak jejak kasut.
program Bersamamu jek~ haha!
btw unikl ader byk eaa? micet la..msi la..n ape yg lagi satu kau tulis tu. fenin~

biELa said...

waa..kompem gempak result ko
along aku pon duk unikl gak

ini jejak tapak kaki kot
hehe

rindu laa dgn kwn2 dl
mesti best kalau ade reunion kan?

noor fatin said...

tau xpe gurlz..
aku harap sgt dpt cari diorg balik..huhu

haris..unikl kan ada byk cwgn..aku kat kulim..iaitu msi..micet,melaka. mestech,iprom,miit kat kl..miat,bangi.mimet,lumut..setkt ni yg tu je aku ingt.agagagga..

biela.err..takot la..wa2..
tau xpe..aku xdpt bygkan..
dlu smua comel2 blaka..skrg smua dah bsar2..hahaha

kertasgraf said...

ape kaitan ngan kasut??? (0.o)???

noor fatin said...

ntah..hahahahah

Hakim said...

gemuknyer fatin dulu2..hhehe
jngn maraw..gurau2 jer.hehhe

Dee said...

huhu, mcm mne result?
ok ker ko...
waa, gmbr zman mude2... huhu...

noor fatin said...

amboi akim! hahaha...aku kan baligh awl..ngeh2..

dee..result xdpt agi..xbyr agi..huhuhu..

biELa said...

untuk kamu,

http://biela-chumel.blogspot.com/2009/06/lampu-jalan.html

slamat view

~~oOpEt~~ said...

kasut...2 snggit

hey there syaira said...

jejak kasut..? jejak kasih..? apekah..?

lalala~

noor fatin said...

waa..biela..sgt indah puisi tu..

oopet..kasut ape 2 singgit??

syaira..lalala
~

ARTIKEL RAKAN BLOGGER