Wednesday, June 10, 2009

GANGGUAN SUARA HATI.OTAK..MULUT.~

salam..

arini saya sengal lagi..saya bukak google....saya search pasal quote..saya suka search2 ni..malas nak wat ayat sendiri.ahhahaha


maksud nama blog saya..-I'M LETTING GO~

*THERE ARE THING THAT WE NEVER WANT TO LET GO OF PEOPLE,WE NEVER WANT TO LEAVE BEHIND.BUT KEEP IN MIND THAT LETTING GO ISN'T THE END OF THE WORLD,IT'S THE BEGINNING OF A NEW LIFE*



hati berkata..

*ingat fatin...biarkan dia pergi..biarkan..lepaskan dia pegi..btol ckp balqis..kdg2 kite kna lepaskan org yg kita sayang..mencintai tak semestinya memiliki,,kan3...?? kau harus tabah..lupakan dia fatin...usah kau buka frenster nya lagi..usah kau lihat gmbr2 nye lagi..usah kau lihat namanya di hpmu lagi..usah fatin..kerana ia akan menambahkan luka di hati kau...~


otak berkata..

*apa la yang dia tgh buat skrg? sihat ke dia? dah jumpa pompuan lain ke? emm..rindunya...waa....



mulut berkata..

*aku benci dia..jgn harap la aku nak msj dia lagi..dia ingt dia sapa ha?? pegi jauh2 la..


tak tau yg mana satu perasaan ku ketika ini..adeh..konfius...
tapi kdg2 tertanya2..masihkah ada sayang lg di hati? masihkah ada debaran lagi di hati bila msj dia muncul dlm inbox????



and ni utk aku....

You must be strong now. You must never give up. And when people make you cry and you are afraid of the dark, don't forget the light is always there.”



*aku memang terlanjur mencintaimu..
dan tak pernah ku sesali itu..
seluruh jiwa telah ku serahkan..
menggenggam janji setiaku..


ku mohon jangan jadikan semua ini..
alasan kau menyakitiku..
meskipon cintamu tak hanya utk ku..
tapi cubalah sejenak kau mengerti.

bila..rasaku ini rasamu...
sanggupkah engkau menahan sakitnya terkhianati cinta yang kau jaga..
cuba bayangkan kembali..
betapa hancurnya hati..kasih..
semua telah terjadi..


*lagu kita.,..lagu yang pernah awak nyanyikan utk saya dlu...saya rindu nyanyian awk...suara awk..yg selalu menyanyi kat saya...*


tetibe....

hati ku berkata...

paten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tido.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ape yang kau mengarut nih?? kata nak lupa dia..tapi still2 ingat lagu2 tu!! still pasang lagu2 tu!! stilll tgk fs dia,.....pegi tidooooooooooooooooo!!
lupakan dia!! lupakan!! haish.....dush2...!!





selamat malam!

10 comments:

ariz azali said...

tabah dak paten,
bila kita merindui dia
lebih dari merindui-NYA,
maybe something wrong kat
diri, jiwa dan iman kita.
muhasabah diri balik~~~

biELa said...

orang cakap
dari mata jatuh ke hati
apatah lagi otak
kompem2 jatuh ke hati

tapi aku ko betul-betul mksdkan mulut lo tuu
huhu
harapnye laa...

gurlzz didie said...

betul kata ariz..
muhasabah diri dapat tenangkan jiwa n pikiran~

noor fatin said...

thanx ariz..biela..gurlz..
mula2 mmg cm ni..susah skit nak lupakan smuanya,insyallah..pasti akan lupa..~

BaLQisRiZa said...

aku terkejut dlm hati ko ada nama aku..hahaha

dear faten..
it is time for u to grow away from the scars u bleed..
it is not worth it to be sad for sumthng or sumone that was not meant for us..

sng je aku taip..buatnye ssh..i know, ive been thru it..
tp kalau tak buat pape, lg bodoh kan???

think about it k..

a man who worth ur tears wont let u use them for him..=)

noor fatin said...

huhuhu..bal~
thanx2..
yeah2~
dia mmg xbguna utk aku lagi..
apa yg terjadi dah ckup wat aku jd kuat smgt utk bangkit smula..
mula2 dlu rebah gak.
n to balqis..thanx 4 everything.
ko sgt baik..
=)
frenship 4ver.

aLi™ said...

fateng2

noor fatin said...

errr..ali!!!!

hey there syaira said...

haish..

noor fatin said...

err..syaira!

ARTIKEL RAKAN BLOGGER