Thursday, December 24, 2009

PENCARIAN...N PENANTIAN.




salam..

arini emosi aku kurang stabil. dengan senggugutnya. 

tadi aku tukar lagu kat blog. aku suka lagu tu. aku suka time fienaz idola kecil yang nyanyi. best sangat. tapi nasib tak menyebelahi beliau., dia tersingkir pada minggu itu. dan minggu lepas, nurul pulak terkeluar.. so dah puas hati la budak2 yang kutuk2 nurul tu. yang nak sangat nurul tu keluar.. aih.. cuba azzam yang keluar..ekekke..bukan setakat diorang.. aku pun meraung...huarghhhh.. sabtu ni ada lagi rancangan idola kecil. kalau tak silap aku ari sabtu tu jugak kul 10 malam ada cite titanic.. aiyarkk..feveret ku! aih.. aku tak tau nak plih yang mana...uwaaaa..

ermm..jawapan mara.. nggak ada lagi..aih..aku pun tak tau sampai bila. 11 jan ni dah start kelas. status aku tak tau apa. sama ada teruskan atau berhenti. tapi encik kat hep tu sedaya upaya tengah membantu supaya dapat balik elaun tu. isk2.. kalau tak..mana nak cari 8 ribu..pinjam along?? sapa2 yang sudi nak jadi penjamin..sila ym aku.. msj aku.. hahahah


rasanya aku mahu mohon menjadi pembantu rumah utk mencari pendapatan. sesapa yang sedang mncari pmbantu rumah. msj ar ek. cuma nak bgtau awal2..aku tak reti masak. malas jugak. bangun kdg2 lewat. kuat makan. kuat tido. tak leh duduk kalau tak on9. mesti kena tgk tv.. hahahhhahaha~ mamai dah ni..aiyark..

ok la.. setakat ni je. aku nak tengok jangan tegur lagi la. cerita tu makin best skarang. membuatkan setiap khamis malam jumaat aku tido ngan mama aku..wawawawawa..

gudnite!!

12 comments:

Unknown said...

hehe~~

semoga dpt mengumpul sbyk yg mgkin org nama faiq tu...

nk jd maid? xlayak kot.. huhu..

selamat menonton jgn tegur lagi... <-- mak aku x kasi tgk cte seram... haha~~

Noor Fatin said...

syira: yeah..harap bgtu la..hahaha
maid? tu la pasal..wahahaha
mak aku pn..tp aku tgk jugak..ekekek

Faiq Roslan said...

1) lagu best. haha..
2) kumpul faiq?? TAK PAYAH!!
3) rindu syg jugak.. sgt2!

luv u so much! hehe

Noor Fatin said...

alamak..kantoi sudah..wahahaha..=p

luv u too!

faiq said...

hahahaa....taw pun ko, aku ni pemain bola sepak mlysia kan..

Noor Fatin said...

yaaaaaaaaaaaaaaaa..smpi menang ari tu kan walau ko xbertanding..hahahaha

Shahrul Tanaka said...

kesian

Noor Fatin said...

apsal kesian shahrul..haahaha

Unknown said...

jangan tegurrrrr :)

Noor Fatin said...

cik epal..huhu.. takot..=p

The Blue Ocean said...

$$$ Duhai Masa $$$

Duhai masa menangislah, duhai darah di Karbala
Harapan air setetes pun tlah sirna, haus mendera sukma
Tiada rasa dibanding penderitaan, kesedihan al-Qurba
Duka abadi dalam setiap masa, duka teragung dalam setiap jiwa
Itrah mulia cucu nabi tercinta, kini raganya terberai di Karbala
Duhai masa menangislah, duhai darah di Karbala
Lebih baik syahid dari hidup terhina, akan lebih mulia
Kebenaran tak lepas dalam pijakan, pewaris lisan Tuhan
Lentera iman dalam setiap sukma, cahaya hati dalam setiap insan
Aroma surga tlah menyapa Karbala, menggapai Jannah dengan darah syahadah
Duhai masa menangislah, duhai darah di Karbala
Cahya surya membakar karena murka, bencana di Karbala
Tanpa rasa iba menyiksa al-Qurba, membakar tenda-tenda
Jeritan pilu tangis para wanita, bersimpuh duka larut dalam derita
Mengusap darah jasad yang penuh luka, sedang memeluk tubuh tanpa kepala
Duhai masa menangislah, duhai darah di Karbala

Noor Fatin said...

thanx the blue ocean..=)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER