Tuesday, December 8, 2009

ALAHAI..

salam.


bosan.bangun pagi2 tak tau nak buat apa..aih.~ ok..senaman dulu..tarik nafas..lepas..MySpace

ok sambung..baru2 ni..ramai sungguh budak2 lama yang aku kenal dulu2 contact aku balik.aku tak tau apa motif. padahal semua nya dah lama berlalu. aku pun dah lupa semua kisah aku dan mereka2 semua tapi MySpacentahlah.


mula2 mesej aku. buat2 tersalah num. MySpace

pas tu..

cakap ni fatin ke.. ni ***** la..tak kan dah lupa ke? MySpace

pas tu..

bila aku balas aku bukan fatin dan tak kenal siapa dia..dia akan balas.

tipu la. ni num fatin la.saya kenalMySpace


pas tu aku cakap lagi aku bukan fatin dan ni sapa.. aku tak kenal.MySpace


diorang akan balas, ok kalau tak kenal. mari kita kenal.bukan kah di dalam kitab menyeru supaya kita berkenal-kenalan? MySpace


hoh? bukan aku tak nak! tunjuk alim sangat. tapi dulu2 perangai tak senonoh. alim hanya pada nama tapi perangai.. adehMySpace


dulu hina aku. tak nak aku. yela aku tak cantik. tak da duit.sekarang cari balik.MySpace


sama jugak ngan budak yang aku kenal masa aku di msi. konon2 tersalah hantar msj.
mau aku balik.hah? hahaha~ aku cakap tak kenal. tak kenal. tak percaya. MySpace


ishh..macam2 dah aku letak nama. ain..mas.. apa lagi ek. haha bukan apa. aku tak suka. diorang tinggalkan aku terkapai2 di kala aku susah. diorang bersama aku ketika aku senang. bila aku susah. xde duit,semua hilang..~MySpace


kenapa nak cari balik sekarang? kenapa? dah lupa kah kisah2 lama kita? MySpace


sekarang aku sudah ada buah hati. aku tak mau kisah2 lama aku akan menghuru harakan hubungan kami. pernah sekali. salah seorang dari mereka menghantar komen di facebook. panggil sayang. dia sedih. rasa dipinggirkan. aku lagi sedih. aku sayang dia. aku tak sayang mereka2 lagi. mereka kisah silam aku. MySpace


tolong lah. jangan kacau hidup aku lagi. jangan ganggu lagi. jangan buat2 tersalah hantar mesej. jangan sebar2kan num aku pada kawan2 dengan harapan aku akan mengaku aku fatin. maaf.. aku hanya akan mengaku pada yang betol2 kenal aku. dan aku kenal mereka. MySpace


bukan apa. aku sudah dimiliki. harap paham. kalau tak paham lagi.. meh sini. aku MySpacesepuluh kali.


taktik yang sama. mula2 tersalah num la. ape la. pas tu cakap nak kenal la. konon2 alim sangat la.macam2 la. aku pun pening. aku save semua la num diorang2 ni. yang dah putus dua tahun ke 10 tahun ke aku still simpan. ingat aku nak buang ke? simpan utk masa depan. supaya tak tertipu dengan lelaki macam diorang.MySpace


kalau mereka muncul lagi, mungkin aku akan menukar nama kepada lelaki dan bertanya. *sedang cari pasangan gay kah? saya pun sedang mencari.* MySpace

9 comments:

~iceq~ said...

*sedang cari pasangan gay kah? saya pun sedang mencari.*

mantap taktik tu..haha~

NOOR FATIN said...

hahah..konfom diorang tak kacau agi.tapi kalau la terkena ngan gay jugak, mati aku! haahha

faiq said...

yg bersenamnya bkn ko..budak kecik tu yg bersenam..huhu

NOOR FATIN said...

aih..kutuk2..ahhhaa

qishie said...

ahahaha..betul2..setuju gak pasal mencari gay tu.hee

NOOR FATIN said...

hahahaha..

kan3..ekekek

~~oOpEt~~ said...

hoh....pasangan GAY??foyoo....tertarik aku bca...ke3...

NOOR FATIN said...

hahaaha...yaaa..tenkiu2..=)

Anonymous said...

bguslah, biar kan yg lama itu jd sejarah aje k..
moga kau berjaya kawan..
asy pmpn, xperlukan gay...
les pun tidak..
perlukan sowg kawan, mcm kamu, yg kuat smngat..
asy bngga jd salah sowg dr kawan noor fatin othman...

ARTIKEL RAKAN BLOGGER