Thursday, December 10, 2009

BIRTHDAY LAGI...~

salam


sebentar tadi... jeng jeng jeng..2message received..




1st dari nabila..ape yang dia tulis tak perlu la aku tulis di sini..sangat privacy..huahuahua~~
2nd dari mr jockey..lama dia xmsj aku...ni antara sms kami..








mr jockey: halu2..ekau lahir bile ek?


aku: 14julai..huhu..nape?


mr jockey: xde ape2..happy belated birthday =>


aku: er, dah lewat la.hehe.bsday ko bile?


mr jockey: hari nie..>,< MySpace


aku: yeke? alamak, terlupe! aku dh lma xbkak fs..wuu..sori2.happy bsday! smg pjg umo n dimurahkan rezeki..smg bjaya dlm hdup..huhu..xpe mgkin jpg aku wat post psl ko ngan kwn aku..dlm blog aku..kalau rajin baca la..=p



mr jockey: blok ko kat mane? KL? ALAMAT?


aku: hoh? blogspot la.aiyark!


mr jockey: ape name blog


aku: http://fatinothman89.blogspot.com/. jpg aku wat la k..hee


mr jockey: lol..kat fb add den lol..


aku: ape almt? nti aku add. nti la k


mr jockey: seacrh namo den jaaa..zaizuki..


aku: oh.haha.ok2.japg aku add.


mr jockey: kk






huahuahua...cam ne la aku boleh lupa birthday budak kecik ni.hahahaha~ aku dah lama dah xon fs...sejak2 format baru.. fs aku langsung tak boleh bukak. hang memanjang.. n semalam ada salah sorg budak grup yang aku aktf.. "tegur" aku ar..sebab aku dah lama tinggalkan grup..sebab leka main facebook. kata2 dia memang wat aku terasa la..perghh..agak2 la.. bukan aku sengaja tak masuk. dah hang nak wat cam ne... adeh..biar je la..kalau orang tak paham kita, susah~




ok..berbalik pada mr jockey atau nama dia zaizuki.. aku kenal dia pun kat frenster gak..grup 1989.. pelajar utm skudai. sama zahari dan hencik sophie. boleh kot ngam ngan dia. haha~ dia baik. lawak. haha.



so..






happy birthday yg ke 20! semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki..smoga bjaya dalam exam..jangan nakal2..maintain cute..hakhak~ dan..ko dah tua! dah masuk club 20-an.hahahah~ frenship 4ever k.






yg 2nd pulak..miera!!




haha~ kwn ngan dia dah lama..kenal kat grup jugak..xpenah jumpa agi..tp sem depan ada jumpa perancangan nak g jumpa dia kat usm penang tu haaa..hehe~ yaaa..esok birthday dia..sok la dia umo 20..hehe~




so..


cik miera yg comel lg cute..*wink2*..happy besday dear...smg ceria2 selalu!! smg pjg umo dan dimurahkan rezeki..maintain cun..haha~ dan tunggu la sem depan yaa..insyallah..kalau xbusy..aku akan datang melawat mu di sana..sedia2 la apa yang patut tau tau tau..=D dan smoga bahagia dengan chayunk dia..jangan sedih2 agi k..frenship 4ever..=)
ni la miera..dia la ni..bukan gambar hiasan..agagaga~ sumber: blog miera.

gambar jockey xde.. haha~ xsempat nak amik..dulu2 xamik pun la..hihi..fs pun tak bleh bukak..alahaiii...kembalikan format lama!! waaaa~~.

6 comments:

faiq said...

besday aku 18 julai..kalo ko dpt adiah lebh2 time 14julai.ko pas la kt aku..hahaha

~ miErA ~ said...

weiii...
wei....
thnx..thnx...
hepi aku...
wawawawa...

NOOR FATIN said...

haha..faiq..aku xpenah dapat hadiah dah lama gilerrr dah..hahhahaa..xpe2..nanti aku beli la sepeket gula2 hacks kat ko ek..sbg hadiah..ahaks..


hahah..miera..yaaa..=)

jierah said...

err...2 2 dak grp..walopon xrapat sgt ngan dorg,tp nk wish hepi belated besday gak kt dorg..hehe..selamat tua..hahaha

NOOR FATIN said...

hahaha..jierah..ko dah lama dah tua..hahahha

~ miErA ~ said...

jierah...
aku syg ko..
agagagga..
(tetibe jew..)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER