Friday, August 17, 2012

KUALA LUMPUR 4 HARI (PART 7)

assalamualaikum ;)

petang 5/8 tu kitorang lepak je kat rumah. pagi tu hurm hurm kan aku cakap aku tak jumpa pagi. so tak ada apa yang perlu diceritakan :P

petang tu nadiah bawak aku pergi warta bangi. merempit lagi. vrooomm vrooom. hikhik

kitorang berbuka puasa sesama haritu. kat kedai nasi kandar. yummy2!!


aku suka banner tu! sampai tokey terduduk! haha! comel je


menu aku. 


menu nadiah.


sedar tak sedar dah berbulan aku tak makan nasi kandar kan. haha so kali ni makan la sepuasnya! wink wink

kitorang balik dalam pukul 9 lebih, lepas tu kitorang bersiap-siap pulak nak ke jalan TAR. dengan wan! wehuuu!

terima kasih wan sebab bawak kitorang jalan-jalan, teman kitorang shopping dan belanja makan! ;D


dah 1 pagi masa ni tapi still segar lagi. kakaka


beli baju ni. lima belas hinggit je. nadiah pun beli satu. kekeke

aku beli kerongsang untuk mama, baju untuk aku, dan 3 helai tudung. haha amboi kemain.

barang banyak murah-murah dan cantik-cantik. wang terhad makanya memilih yang paling berkenan di hati dulu. mengutamakan yang itu! kikiki..

dan masa kat jalan TAR orang pun ramai. agak sesak. padahal dah nak dekat kul 2 pagi kot. diorang tak tido ke apa? :P

lepas tu kitorang terus pergi bersahur. dalam pukul 3 lebih. kat mcd sungai besi! ;)


hidangan kami bertiga. hehehe ;)



aku dan nadiah! ^__^V


hai nama saya wan. saya buah hati yulfaizah. wink wink

balik tu dalam pukul 5 pagi kot sampai rumah. sekali lagi pengsan sebab letih sangat. ;)

esok adalah entry yang terakhir memandangkan lusa dah nak raya. haha mohon ampun andai terkasar bahasa sehingga entry part yang ketujuh ni. 4 hari punya entry kan, harus la banyak benda nak diceritakan.. ekekek

No comments:

ARTIKEL RAKAN BLOGGER