Tuesday, August 14, 2012

KUALA LUMPUR 4 HARI (PART 4)

assalamualaikum ;)

ni la tujuan utama aku ke KL ni. sebab nak join iftar bersama bebudak 89. haha buat kat satay kajang haji samuri bersebelahan stadium kajang.

aku fadh dan nadiah sampai sana dah nak dekat waktu berbuka. duduk kejap terus dah azan. haha letih sangat. penat tak hilang lagi.

oh ya, untuk iftar kali ni aku bawak sorang kawan. aku kenal agak lama la kot, cuma baru2 ni kot agak rapat la. ni 1st time kitorang nak jumpa dan aku bawak dia pergi iftar sekali.

nama dia bobo. nama penuh dirahsiakan atas dasar keselamatan. kahkah

yang datang malam tu, aku fadhilah, nadiah, wan, abil, zaffran, ain, wen, addin, ieta dan bf dia , nana, nabila dan bobo.

ramai kan? agak gamat jugak la. keh3

gambar2 di bawah dari kamera aku, ain dan fadh.


orang yang terawal sampai.paling awal aku rasa wan. kah3 yang berbaju merah tu ;)



penuh meja dengan makanan. masa ni ada orang tu amik gambar ni berdiri atas kerusi tau. kekeke


beza gambar kamera aku dan fadh. ni kamera aku. murah je. sob3. atas tu kamera fadh :P


nabila tengah buat apa tu ha??? ;D


nana, zaffran dan aku. nampak macam aku orang ketiga di situ :P :P


zaffran, bobo dan aku. ok itu la bobo. sekian


makanan banyak dan banyak jugak la yang habis. aku makan sate 4 cucuk, samosa satu. tu je. serius rasa penat sangat sampai rasa tak lapar. hoho

apa2 pun happy dapat berbuka puasa dengan korang!! ;)



wen, aku, ain dan abil ;)

paling suka gambar ni! tak sangka satu hari nanti kita akan bersama macam ni. alhamdulillah ;)


my besties. aum aum. keesokkannya birthday dia (5/8),  dia bakal kena selepas ni. kakaka luv u dear ;) happy sangat dapat jumpa dia, share stori dengan dia, peluk dia, bergurau senda. aku harap lepas ni kita akan jumpa lagi!

hari tu kitorang jumpa malam birthday aku. hari ni kitorang jumpa malam birthday dia. sangat kebetulan kan? :)



aku dan ieta. ni kali kedua bertemu ieta. kali pertama tahun 2008 tu la, masa 1st gathering. dia cantik sangat sekarang! heheh happy2! cepat2 kawin okayy :P


amik gambar sebelum ieta balik! ^__^



ain, wen, abil, aku, ieta, nana, nabila, nadiah, fadhilah

semua ni dari grup 89. ;)



ain fadh abil ;)


tu baru sikit. ada lagi. ingat lepas iftar kitorang nak balik terus ke? no no. aktiviti prank sebagaimana dirancang sebelum ni tetap akan berjalan seperti biasa. yang balik cuma ieta dan pakwe dia ja. yang lain masih ada.

dirancang pada malam tu yang akan kena prank hanya wan dan abil. tapi sebaliknya yang terjadi.

to be continued! bai

5 comments:

NasQ said...

wuyaaaa... meriahnya...

are_lin@yu said...

wahh ramainya mesti skrg dh knl rapat kan dengan smua ;-)

Anonymous said...

Seronoknye..! haih..blum berkesempatan nak joli2 bukak pose rmai2 cmtuh. tgk la mlm nti cane..hehe

HeNRieTTa JoSe said...

Empat hri yg best di KL.....

Unknown said...

As salam Fatin,

Gunakan masa yg ade ni utk bersama kwn2 selagi berkesempatan sb nnt bila dah ade komitmen lebih besar susah dah nak gather2 mcm ni :))

Happy for u dear :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER