Thursday, June 7, 2012

PERHATIAN KEPADA SEMUA PESERTA GIVEAWAY

assalamualaikum ;)

harini dah 7 jun 2012. hehe makanya giveaway yang aku buat bakal melabuh tirai. ;)

giveaway akan tamat pada petang ini jam 6 petang. kepada blogger2 yang belum join, dipersilakan join secepat mungkin sehingga jam 6 petang ini. selepas tu, penyertaan anda tidak akan dilayan. hik hik

peserta2 yang dah join, tolong check nama anda DI SINI.

tolong check lagi sekali ye. aku dah berkali-kali check, rasanya komen2 yang aku dah publish, semua nama aku dah update kat situ. komen yang masuk spam pun aku check jugak. yang belum publish, maknanya aku belum update nama. *setakat ni

pemilihan akan dibuat selepas tamatnya giveaway ini. 

guna kertas je. hakhak tak nak guna random. ok terlebih rajin. semua dah siap sebenarnya. tinggal nak cabut je. nak tolong cabut tak??? :P


dah siap. nanti tambah lagi jika penyertaan bertambah lagi sehingga jam 6 petang ini.


insyaAllah aku akan umumkan keputusan pada petang 8 jun. pada petang esok la kiranya. cepat tak? kekekeke sepatutnya isnin baru nak umum. tapi ada hal lain pulak. terpaksa la percepatkannya. nanti aku akan terjah kesemua pemenang dan inform pada korang ye. jangan risau jika anda lambat tengok keputusan nanti, sebab aku akan pegi blog korang dan bagitau. hehe

ok. sabtu ni malam terakhir aku kat rumah. malam terakhir. ahad aku dah pergi satu tempat yang aku pernah cerita dulu kat entry2 sebelumnya. tak dapat tengok final mentor. huwaaa!! hahaha :P berdebar2 ini. huhuhu. 4 hari sebelumnya baru dapat tau dan agak kelam kabut. maaf2 :P

err nak tau apa, tunggu je la entry selepas pengumuman keputusan giveaway yee. sekian :P

13 comments:

SaidatulAzwa said...

Thanks akakkk :)

aisyah humaira' said...

all the best kepada semua peserta :)

Mr. Jagung said...

wah..nampak banyak je yg join....tahniah3..=)..n baru lepas balik dr blog kontest awak..bnyak giler menang..boleh penuh satu almari tu..tahniah4..=)

Mr. Jagung said...

wah..nampak banyak je yg join....tahniah3..=)..n baru lepas balik dr blog kontest awak..bnyak giler menang..boleh penuh satu almari tu..tahniah4..=)

Ce'gu JAERA said...

baru saya perasan.. saya tak tersenarai rupanya... sebab saya tak join.. ehehehe..

gud lak pada semua peserta..

nuyui a.k.a miss YUI said...

orait dear..noted!

are_lin@yu said...

hih g interview kat fatin..hehe

kay_are said...

aku tak pernah wat contest dan taktau pun cane pemilihan pemenang di wat.. owh.. macam ni ke satu care die.. all the best pada peserta!

eita said...

nak kemana lagi lah ni..
jap..nak cek nama...
kalau takde siap lah fatin..
hehehe

HeNRieTTa JoSe said...

good luck pada semua peserta...

NasQ said...

fuyyooo...ramainya masuk...

nazirah said...

wah gudluck tuk sume peserta....

Unknown said...

gud luck k kepaada semua peserta!!

ARTIKEL RAKAN BLOGGER