Sunday, June 3, 2012

GAMBAR ANAK TOMOK DAN AYU : ARRIANSHAH AKID BIN SHAH INDRAWAN

assalamualaikum ;)

hai! masa mula-mula tomok perkenalkan awek dia pun aku pernah buat entry. lepas tu tomok kahwin dengan awek dia tu pun aku buat entry, dan bila tomok ada anak haruslahhh buat entry jugak, ye dak? kikikiki

perkenalkan cahayamata tomok dan ayu yang pertama ;)


dilahirkan pada 29 mei 2012, jam 6.03 petang, bayi lelaki seberat 3.33kg ini sangat comel!! ;D


nama : arrianshah akid bin shah indrawan ;)








dah jadi papa dan mama dah tomok dan ayuu ;)


tahniahh buatmuuuuuuu~ hee anak comel macam mama dan papa dia jugakk laaa. XD

sumber gambar : facebook tomok, twitter tomok dan twitter ayu, hehe

9 comments:

Gen2Merah said...

wahh, comelnyaa......

eita said...

dasat nama tu..
nak sebut pun payah..

Boni JLL3 said...

uiskh.. comel macam saya la fatin..muahahahaa

syahirooAhmad said...

comey loteh putih gebu anak dia! Alhamdulillah, zuriat pemberian Allah sebagai pengikat dan penyeri rumah tangga.. moga kekal ke akhir ayat en.tomok..

HeNRieTTa JoSe said...

Comelnye....

~~oOpEt~~ said...

comel.. nama pun panjang.. xreti nk sebut :D

are_lin@yu said...

comelnya geram tgk..hehe

kay_are said...

baby memang comel! ^__^

WhoAmie ItisMei said...

congrate to kak penk...

From: AC970655

ARTIKEL RAKAN BLOGGER