Saturday, January 2, 2010

FINAL IDOLA KECIL MALAM NI!

salam~


aku bukak tirai 2010 dengan post ini. memandangkan aku tak de idea nak tulis apa. aku amik keputusan nak tulis sedikit post tentang idola kecil 2. setelah beberapa minggu idola kecil muncul di tv9 yang menyaksikan penyingkiran sam, fienaz, nurul dan jiha, malam ni (2jan 2010).. idola kecil sudah berada di episod yang terakhir. makanya malam ni..salah seorang peserta idola kecil yang layak ke final akan muncul sebagai juara idola kecil musim 2.


peserta2 yang layak ke final ialah azzam. arill. dayana. tasha. maulud. dan ain.




ni poster dari azzam fan club untuk malam ni.
ni poster dari arill fan club.

aku yang berdebar2. haha,. serius aku pun tak tau sapa yang akan jadi juara malam ni. yeay. kalau aku memang la aku sokong azzam dan arill tapi tasha, ain, dayana dan maulud tidak kurang hebatnya. hihi.
so sapa menang malam ni? aih. jangan lupa tonton konsert final idola kecil 2 malam ni jam 9.00 malam di tv9..dekat di hati..ekekeke~
jeritan: aku baru menview blog hanis zalikha. aku jumpa laman web blog dia dari surat khabar berita harian tadi. aku ingin jadi sepertinya..wawawawa =p
jeritan: selamat hari jadi kepada sahabatku. siti zowiah bt ahmad. semoga ceria2 selalu. aku sayang kat hang..~
jeritan: menghitung hari utk kembali ke msi.. aih. sem depan dok 3orang 1 bilik ke 4orang 1 bilik? adeh.
jeritan: selamat berbahagia kepada bdk2 yang baru kapel. haha.~ den tau. den wat xtau je..lalalala
jeritan: sem depan satu kelas je aku ngan budak kelas aku, MDD6A. subjek lain aku akan bersama bdk2 sem 2, sem3, sem4 dan sem5..auwwww~~
jeritan: salah satu azam aku.. aku ngan ahmad faiq dah berjanji tak kan contact lagi buat selamanya2. harap azam ni tercapai!!
byeee

12 comments:

nada hanis said...

ngahaha. antara dua, azam atau pun dayana yang akan jadi juara. maulud sah sah bukan juara dah. hehehe

Noor Fatin said...

hahaha. nada..ntah2 maulud yang jd juara..huahuahua.. aku pn rasa azzam atau dayana..kdg2 rasa arill gak..yg len2 no komen..ekekek

Anonymous said...

ni cik para nk tnye ni..

ni encik ahmad faiq mane syg oi..kau xkan gado ngan b kau kot..adoi

Noor Fatin said...

para: ahmad faiq tu ex aku la..bdk klntn tu..
b aku ni nama muhd faiq..=)

nada hanis said...

semua nama faiq hang nak sebat noh? hahahaha

Noor Fatin said...

nada: dah aku berkenan nama faiq..nak wat cam na..huahua

ILA HonEyBuNNy said...

ohh..azam kita sama la...ila pown xnak dah contact org tu smpai bila2...benci dia..uhuh...semoga azam kita tercapai kan..uhuhu

Noor Fatin said...

ila dah putus ek ngan bf ila tu??

HafizChan said...

huhu budak2 dah dilatih jadik artis
Malaysia Boleh...rasanya mak bapak yg over excited kot

Noor Fatin said...

tu la pasal..dlu2 mak bapak kite xcam tu pn..kui2

jierah said...

sape hanis zalikha tu ek?cmne tah tadik aku tertgk fb die..xtau cmne leh tersesat kt sne..hehe

Noor Fatin said...

jierah: oo..hahaa..dia tercalon dlm top5 celebrity nuffnang..
pas tu siap masuk kosmo dan berita harian..eekkee..
ko tgk la follower dia..4k woo~ aih

ARTIKEL RAKAN BLOGGER