Friday, January 8, 2010

TAG UNTUK ORANG TERSAYANG~

salam.








pagi tadi aku dah pegi msi. kemas2 bilik. aih. sangat penat. haha! hari ahad nanti aku akan pulang ke msi..dah tido sana.. sebab hari isnin kelas kul 9 pagi..wawawawa








tadi saja view2 blog orang, tetiba aku terjumpa satu tag. dan dia tag aku sekali. haha ni aku nak jawab la ni. tag yang best. nak upload gambar banyak2. hihi





tag dari miera








ni la miera yang comel dan sengal. lalala





1. ADAKAH ANDA RASA ANDA HOT?


oh tidak sama sekali. saya sejuk =p






2.UPLOAD GAMBAR KEGEMARAN ANDA..









3.CERITA PASAL GAMBAR..





gambar ni gambar raya tahun 2009. banyak cerita dalam gambar ni,. 1st, 1st aku raya kat tganu. 2nd, 1st time kitorang pakai baju raya lain2 warna n ketara sangat warnanya. isk2 3rd, xde kameraman, aku guna cermin je utk amik gambar kitorang bertiga. dan cermin tu dah seusia aku. percaya x? hihi








4. KALI TERAKHIR MAKAN PIZZA?






10 november 2009






5.LAGU TERAKHIR ANDA DENGAR?



jika kau ubah fikiran-dayana idola kecil 2






6.APE YG ANDA WAT SLAIN WAT TAG NI?






dengar lagu, online facebook






7. TAG 8 ORG LAEN..


1-junita adam cheah *ieta*

2-

3-nor syaira rosland *syaira*

4-nurul balqis riza bt bakri *bal*

5-nazirah zulkifli *jierah*

6-nabila mohd kahar *biela*

7-sadeline vateria *iceq*

8-nor syahirah radzi *syira*





8. SIAPE NO.1 KPD ANDA?








ieta- dia kawan yang baik, memahami, selalu menasihati, periang, menghiburkan dan comel!! kawan sampai bila2.





9. SESUATU TTG ORG NO.5








jierah- dia penghibur aku sepanjang masa. pengganti yuna dan siti nurhaliza. dan dia sengal!!





10.NO.3 ADE HBUNGAN DGN?




syaira ada hubungan dengan.. errrrr.. tanya dia sendiri la. yang penting budak tu pun kawan aku..lalala




11. NO.4 PLAK?dia single.hihi




12.PESANAN KAT NO. 6?




13.KATA2 CNTA UTK NO.2..


14.NO.7 NGN NO.8, ADA PSAMAAN?

persamaan : satu ukm! kawan baik! dua2 baik! happy! semoga menjadi kawan baik selamanya =)

15-PERASAAN WAT TAG NI?
kelam kabut sebab nak bersiap balik kampung petang ni. hahaha
jeritan: jierah- kalau dah siap blog ko, jawab tag ni!! haha
jeritan- balqis- aku suka pic tu. ko pakai shawl nampak sweet sangat2
jeritan: iceq dan syira-jenuh aku mencari gambar korang berdua. hihi
....mereka orang yang saya sayang...
byee

16 comments:

~ miErA ~ said...

heheheheheh...
aku nmpakkk comey...

cambesje said...

aku dah wat la tagged nie..

anyway tq sbb tagged aku...

lawa gak gamba aku.. hahaha~~

aku tau ko amik kat mner..

faiq said...

rajin wat tag-tag ni

Balqis Riza said...

awwhh dear..u are so sweet...
thanks =)

oh and, plis take a ruler n measure my cheek..tembam!

anyway i love that pic tu..makes me llok , err, not pretty, but, umm, ntah..haha!

sharamli said...

nak ng0rat yg n0 2...aci?

jierah said...

err..kene buat ke tagged ni?ades..aku dah nk g poli dah..xsempat..babai...lalala

NOOR FATIN said...

miera: aah..ko mmg comel pn..kui2

syira: oh..haha..ok2..amik kat album iceq.jiji

faiq: wat la. nanti aku tag ko lak
hehe

balqis: tak la tembam sgt..huhu..sweet sgt bal.. cantik! anggun.

sharamli-err errr errr bagi masa 10jam nak fkir.hehe

jierah: aku serang ko kat poli..kui2

~iceq~ said...

alaaaa..kne tag ker..*sign*

haha..ape la..kan byk kt album ktorg tu..keh2~~
nnt aku wat ea..hak2~
:P

NOOR FATIN said...

iceq: hakhak.. ok2..bila2 pn xpe..keh2

eita said...

aiya...kna tagged sudah...
nama ak yg 1st lak tuh...huhu...
nnt ak buat ye syg..

NOOR FATIN said...

ieta: ok..hihi

cik EPAL said...

ramainya orang tersayang :D

NOOR FATIN said...

cik epal: tau xpe..=p

heytheresyaira said...

haip2..!!

NOOR FATIN said...

waahahahaha

NOOR FATIN said...

waahahahaha

ARTIKEL RAKAN BLOGGER