Wednesday, September 30, 2009

BESDAY LAGI~~



salam..




lamanya xupdate post.hakhakhak..sjak2 post pasal faiq tu dipblish.. viewer mngkat lebh 200..hakhak..adeh~ thanx pd smua yg mmberi komen..aku dah xfkir pn pasal dia..=)






hari ni aku wat post ni utk dua org kwn baikku..sorg laki n sorg pmpuan...hehe~mereka dilahirkan pada 30september..cuma tahun ja lain2..hu2




dimulakan dgn gurlz didie...aku kenal dia melalui fs..lama dah..dia dlu aktf kat grup 1989..hehe~ sgt rapat ngn dia..dia asal raub n skrg smbung blaja melalui spa dkat johor..amik diploma in nursing..dlu2 slalu sgt ym ngan dia..dlu dia keje kat selangor...sjak2 dia smbung blaja..dia dah xon9..dah xym..wuu..kdg2 ja msj..aku tau dia bz..huhuhu..dia jugak la kwn aku dlm internet yg bjmpa face to face ngn faiq..nsb baik dia xsepak je mamat tu..wwahahhaa..=p


ucapan utk beliau

++selamat hari jadi yg ke 20..ko pon dah tua..cm aku..n mcm bdk2 lain.hua2..
++semoga dipanjangkn umo dan dimurahkan rezeki..
++belajar rajin2 kat sana..smg mnjdi jururawat yg baik hati..nti leh la rawat aku..hekhek
++jgn lupakan aku..jgn lupa kenangan kita dlm grup..dlm ym..dlm ms.fs...
++ smg bahagia dgn si dia..err..aku xtau ko ngn sapa skrg...+__+
++harap sgt2 dpt jmpa ko..dlu xde rezeki..harap sgt2..
++aku syg kau..smg persahabatan ini kekal selamanya
++jgn sedih2..tension3..ape2 msj aku ehh..~ =D
next..
cakk!! kippie!! hahahaha~~~

arini besday kippie jugak..aku knal dia pn kat facebookk~~ huhuh..slalu jugak ym.msj..dia byk nasihat aku..thanx sgt2..aku hargai smua itu =)

ucapan utk beliau

++selamat hari jadi yg ke 22!!! dah tua gak..tp tua agi dr aku n kitorg smua..haha..=p

++semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki

++semoga cpt2 jmpa cinta sejati..kui2..=p

++keje elok2...lalala~~ dapat gaji..smpan..xpyh blanje org lain..huhu..

++semoga ceria2 slalu...mcm ko mnceriakn fb aku..haa~~

++kippie tetap kippie..jgn jd org lain..~wuu

++ape2 mslh..just tell me..tp kalau mslh skndal..aku xtau..wawawaw..=p

++aku nak ko ajar aku wat ketupat..hahha~ lalalaa..

++smg dot bjmpa ko suatu hari nti

++thanx 4 being my good friend..=)

happy besday utk korg!!!!! jgn lupa akuuuu~~

5 comments:

siti_z0wiah said...

laa...



ada lagik nama faiq lam entri ni.

hahahha.

Silly Kippie said...

owh.. hepi besday utk aku.. yeah!!~ xde hal lah.. trimas yek..

NOOR FATIN said...

hahahhaa..siti...hahaha~~

kippie..=)

kertasgraf said...

eh... gurlzz didie blaja kt ne??/ specific ske leh x??

Anonymous said...

FROM GURLZZ DIDIE..

setelah godek2 blog ko..
bru la aku terjumpa post ko y ni..
mak ai, da stahun bru aku baca..

thanx sgt2 taw..
sowie sgt sbb aku mmg jarang bukak blog..skang ni on9 jugak tpi tak aktif mcm dulu..rinduu sgt nak aktif mcm dulu2..

p/s: nak sgt jumpa ko..da lma kenal, tpi xpernah jumpa..hope sgt dpt jumpa <3

ARTIKEL RAKAN BLOGGER