Sunday, September 6, 2009

JIERAH!!!!


salam..
lihat gambar di atas? cuba teka siapa dia??
ape? jierah?! ya btooolll.......jierah atau nama penuhnye nadzirah(xtau btol ke x ejaannya..huhu)
sebenarnya dah lama sgt aku nak wat post pasal dia nih..hahaha...
kitorg start rapat pun kat grup 1989..sbb dia pn slalu mengepost dan jugak aku..berebut2 nak post kat tjuk *sapa post pling last.dia cute!* hahaha..sengal kan..? lalala..dia peminat setia fairuz selamat (attention to fairuz selamat..kalau kamu view blog sy..jierah sgt2 minat kamoo!!!) aku jugak..lalala~~ fairuz tu bekas vokalis kumpulan q-face..dlu2..hehe
aku n jierah slalu msj gak..bleh dikatakan stiap hari..hakhak..bila sama2 ngah kerja..sama2 usik kata sok xkeje la..sronok sgt kalau tgk jierah keje ari jmaat n jierah akan mmbalas dndam pd hari ahad (ahad aku keje)..hahah..sgt2 happy..
dia selalu pesan..jgn makan megi..nti mmbahayakan kandungan..nti baby terbelit ngn megi..kikikiki..adeh~ sengal itu jierah..
sbnrnya sok besday dia..7september 09....dia dah ckup 20 tahun..dah tua pon..dah xleh dapat duit raya..haha~ n dah xleh panggil dik jira lagi..kene pggil oma jierah! hakhakhak..=p
jgn marah2 ya dik~ lalala..
tahun ni xde jodoh utk kitorg raya bersama..sbb aku kan raya kat tganu..kalau la aku kat kl lagi..mst leh g umah dia.umah kitorg dekat2 je sbnrnya..cuma xpnh jmpa..setiawngsa kan besar..kuikuikui...eh lupe..aku kan kat tati jordan..dia kat maghribi...lupa lak,.aihh..
ucapan utk kau jierah
~selamat menyambut hari lahir yg ke 20tahun...smg tabah..trimalah hakikat yg ko dah 20..jgn sedih2 agi.aku masih 19 agi,jgn jeles..*tetibe*
~smg bahagia..bahagia bsama kuarga yg tersyg.kerja yg tcnta..kehidupan di maghribi itu..smg selamat smpai pulang ke malaysia 13 tahun lagi..*ye ye jek* hihi
~jgn marah2 pasal fairuz lagi..aku xkn mnjdi pencopet fairuz atau pn pncopet vcd pirate *ingt x topik cicak tu?* aku dah dicopet oleh someone yg namanya bermula huruf f jugak..lalala~~
~jgn sengal2 sgt..xbaik utk kndungan,..hakhakhak..=D
~smg kau xkn meninggalkn aku..xkn meninggalkn aku sorg2...sape nak msj ngn aku kalau bukan ko..sedih kalau ko xde..ni time post ni ditulis..aku msj ko pon pnding! waaaa....
~kalau ada jodoh..ko akan jmpa aku jgak nti..n blanje aku makan pizza kat...kat....mana2 ek kat area kl tu..hik2..bleh kan? ko kan dah keje..aku praktikal je..*wat ayat sedih*
~n thanx 4 being my fren!! sgt gmbira pnya teman spt kamoo..dah byk menggembirakan hidupku!! yeay..syg ko..huhu
~jierah..cpt2 wat blog...nti kite leh sama2 komen blog fairuz..=D
~hadiah xde tahun ni.tggu 13 tahun lg masa ko balik malaysia..aku kasi la ekk..eekekek
n lastly...happy birthday!!!!!!! =D
patengbaginota- status ym baru.-he kiss my lips.i taste ur mouth~

7 comments:

ariz azali said...

hai jierah..
saya adalah fairuz yang sebenar...
saya dah lama berhenti menyanyi..
sekarang saya blogger tegar...
hahahaa
mintak no fon...
huahuahua

jierah said...

sobs2..entri yg penuh ngan keinsapan..hohhoh..

aku xmara la psl copet2 fairuz tuh..mara2 gurau jek..saje mau carik gado ngan ko..ahaks

nnt aku singgah jordan ek raya nnt..bleh kite raye kt uma michael jordan skali.die masak lauk ape la nnt ek?wakaka

thanx 14 ratus kali patenmoong..


er..hai2..hohoho


*arap fairuz bace entri neh*hakhak

Noor Fatin said...

ariz..sjak bila ko jd fairuz ni?? hahahaha


jierah...
aku xjmpa agi mchael jordan kat pasar.so xtau dia nak masak ape..
xpe2..nti kalau dah jmpa aku tnya k..hakhak

Unknown said...

sayalah fairuz itu jierah..dulu saya bekas kumpulan q-face tetapi sekarang bertukar kepada kumpulan bunkface..gila skema ayat aku..cess...

siti_z0wiah said...

amik tag dari aku.

amik kt bl0g aku k.
sekarang jugak!
hehe

Noor Fatin said...

hahaha..kimie sengal..
erk...kimie nama salah sorg ahli kmpulan q-face dlu tau.kui2..

yayaya..siti! akan ku laksanakan..yeah

jierah said...

wakaka...

ARTIKEL RAKAN BLOGGER