Tuesday, September 8, 2009

KEINDAHAN BAKAU~

salam..7september..aku cuti nuzul al-quran.so ayah aku bwk jalan2..g taman rekreasi bakau tggi kat kemaman ni..lalala~ jalan2 la aku...jauh gile..dlm utan.agak2 mnyeramkn..smpi malam smlm aku xleh tido..waa!!


ni antra pic2nye~





ni signboard taman rekreasi itu...tk lawa..ada yg baru pnya.tp aku xsmpat amik.hehhe




selamat datang! hahaha....~tu pokok bakau minyakk..jambatan itu agak reput..byk kali aku nak terjatuh..wa!!!




yg ni peneman2 ku yg slalu tggalkn aku,..aku slalu jalan last skali n rasa cm ada org yg ikut kat blakang..hahha.seyes..sgt seram..utan kansatu sungai..di tengah2nye..kat bwh tu sgt byk anak ketam..sonok tgk ketam2 itu bergerak..hakhaktangga kayu itu.aku hmpir2 terjatuh,..dah la xkukuh..aish..kalau patah mcm ne? hahahaaku xpnh tgk bakau real2..hahaha..ni la pertama kali..






ini lagi.yeah~ hahahah


ish..ni gmbr yg pling kelakar..ahahha..kat depan tu ada taman permainan tu.aku tingin sgt nak naik bnda alah ni..aku pn naik la..tp xduduk pn..ahahhaha.sbb aku rasa goyang lain mcm jekk,..haahah..aku nak naik buaian tpi....hahhhaha


mak aku pesan...baik jgn naik.....~bergmbr kat tepi ckup..

saja je nak ckp..kuih samperit dah siap....hahahaha arini mak aku wat tat nenas..yeah~ sila2 dtg umah aku.ekekek

waah..ni 1st time aku g tmpt2 mcm ni...tgk pokok2 bakau..sgt byk..sgt luas tmpt tu.pnat bjalan..dah la pose..adeh..~~ sgt indah..nak pegi lagi!! tp nak pegi time malam la plak..baru advance..ahahhaha

patengbaginota-slamat mymbut 090909..sok!! ahahha~

4 comments:

ariz azali said...

aku suka sangat tart nanas...
:D

NOOR FATIN said...

nak? dtg kemaman k

n0tty^saKUra said...

taman bakau ye...patin kalu nk tau tu lah taman nyamuk...hehehe...mlm2 byk nyamuk kepala itam...org kata lah...tak nk kuih...nk wet rahye...lalalala~~~~

NOOR FATIN said...

nyamuk2 kpala itam? nyamek spesies ape tu? hahaha.
tggu akak bg la ni..heheh

ARTIKEL RAKAN BLOGGER