Wednesday, September 9, 2009

MAAFKAN AKU~



salam


utk seseorg yg mngkin akan mngview blog ini..maafkan aku..berikan aku masa utk pulihkan ati dan keadaan,..mndiamkan diri adalah lebih baik...walau aku tau ko telah terluka..dan bgtu jugak dgn aku~ maafkan aku syg....ni dugaan di bulan pose...insyallah.aku akan kembali kpdmu..

dan setelah aku kmbali....aku xkan meninggalkan kamu buat kali kdua.percayalah~

aku jugak rndu kenangan2 kita dlu...n aku harap kita jd seperti kucing ini..tak kan berpisah lagi~

kamoo jugak yg terbaik...kwn pompuan yg terbaik~ Ya Allah,,bukakan pintu hatiku ini....

10 comments:

siti_z0wiah said...

waw..lagu r0mantik gler...

*Wat chatting b0x lak..hehe*

CIK para said...

kau pehal ni syg??

NOOR FATIN said...

haha
ada eh lagu?
aku xdgr pn
adeh
ahahha

para..xde pe2..ehhee

AzLaNDofGoSSiP!Nk said...

jgn sedih.. hehe.. :)

QuEiLa said...

alamak...napa neh fatin??cm sedey jah..gtau la ila..uhuuh

iceq said...

tuhan akan bukakn pintu hati kalau itu yg terbaek bwat kamoo..
=)
take care...

kertasgraf said...
This comment has been removed by the author.
kertasgraf said...

"aku xkan meninggalkan kamu buat kali kdua.percayalah~

aku jugak rndu kenangan2 kita dlu..."

tersentuh hati aku baca yg neh... wuuu~~

NOOR FATIN said...

masih sedih ag adzland..=(

xleh2..ehehhe..ila.

harap2 mcm tu la iceq..=)

oo.ek? ekekeke

HonEyBuNNy said...

jgn sedey2 ag tau...esok pg ila nak balik umah dh.ihih.ih

ARTIKEL RAKAN BLOGGER