Thursday, July 23, 2009

TATI~

salam!
wah..lama gile aku xupdate blog..hahha.busy sket.hehe..penat balik keje trus tido..
lg pon internet lembap kat umah..


aku skrg kat tati.dah dpt dok asrama ni..hehe~~ sni wireless laju sgt.ekekeke..best gile..
xnk balik aku rasa~ haha..mcm kat umah...alahai lembap gile..sabar je la aku ni...huhu.


erm..maaf pd kwn2 sbb xkomen blog..ni dah laju..leh la buka sorg2 pnya blog n komen..hik2..


ya..cik kupu2..dimulakan satu cerita pada bulan 7 thun 2005..masa tu aku form4 kat smk taman setiawangsa..skali sbulan tu dtg musim kupu2 yg sgt byk..yg bsar2 tu..yg sayap kembang tu,.WAA!!
first time tgk kat kantin n aku xtau apa itu kupu2..sbb yela..biasa tgk yg kcik2 jek.ekekke
skali tu ada dlm kelas..kah2..balik skolah trus demam..ehhe..yeah~ aku takot sket serangga2 berkenaan termasuk kumbang...pepatung.belalang..n ape saja..kcuali cicak n tikus..hak3


er..dah lama xjmpa n tetibe kat tati byk! sgt byk..wahahaha...~~ lalala..seyes aku takot nmpk merata2.waa...hehe~ alahai..ntah la..ni kat asrama pon byk..
kat bilik mandi..di mana2 saja..smpi dah msuk 2minggu..aku pndang dgn tnpa perasaan.
dah xrasa nak lari..maybe dah lali kot..adui~


masalah btol~ haha...ish2,.sabar je la aku..mmg la cntik..tp dah takot nak wat cm ne..hehe~~
takot2 pn masa drjah 6 aku g taman rama2 tau kat penang..hahaha..lalalala..~~



cite pasal torchlight..cik fadhil aka ktua jabatan tool n die design suruh aku reka mechanical torchlight..katanya xpayah guna batery..just picit2 jek trus nyala..hahaha..lagi la aku blur..adeh..
n smlman aku search2 pasal torchlight tu..upenye guna dynamo..huhuh...aku msh blank lg skrg..
tgh fkir ape komponen2 dlm dia..yg cover luar dah dpt dah..cuma nak tau apa ada kat dlm2 tu..
bdk2 mekanikal..tlg aku!!!!


malang sket sbb aku sorg je praktikal kat sni..smua aku kena wat sndri..alahai..cian den! agagaga~~


keje ni letih jugak ar..walau pon dok depan pc jek.xsama cam blaja..blaja leh je g makan pas tu balik bilik tido..kah3..ni kena tggu smpi 4.45ptg baru leh balik.hehe~~ aku tghari makan bskut jek..sarapan jugak..balik keje...mndi2..trus g makan kat bwh..adeh..mcm xpnh jmpa nasi..agaaggaa~~ nasb baik ada rumate ku.kalau aku sorg..megi la jwbnye..kui2..


aku suka gak suasana kat tati nih~ best.nyaman..cuma xbest sbb susah nak kuar..
nasb baik umah aku dkat..ayah aku leh dtg amik..cuba kalau ayah ku di kl..
kalau dok 4bulan..4bulan la aku terkurung dlm tu..transport agak2 susah..teksi ada kot..
tu pon kalau nak g bndar dlm rm30 kot skali pegi..balik kna jugak..adeh! haha..
n ada bas tati kat sni..huhu..free kot..ntah~lalala..


tetibe tersimpan impian mao smbung degree di sni..huhu~ ntah la..smg dapat....moga ada rezeki d sni..insyallah~~


oooh..lupa lak si faiq tu.aku dah bjaya lupakan dia..dah xde dah pic dia..msj2 dia..smua dah delete dah masuk dlm tong sampah mpk..(majlis perbandaran kemaman)...biar la dia..
udah bosan~ xpayah la nak pujuk2 agi..dah lupa kau pon..


cinta? ntah..xde kot..kikikiki..but skrg aku ngn mel! dah hmpir 2bulan declare kot.kwn dah lama..ehheh.ok la dia..kalau ada jodoh xkemana! kwn2 je pon..lek ar..aku still single weyh..ahahha~~ mel,,,jgn baca.error..


oh tati..~ smpi jugk impian ku mao praktikal d sni...hehe..btw..smpi skrg aku xjumpa si nite stalker..ilang kah? haha~~ adoii..


ok la..sampai di sni saja~~ hehe..lalala..daaa~ salam

1 comment:

mazfahmi said...

pnjg gle ko post ni...

ARTIKEL RAKAN BLOGGER