Tuesday, July 28, 2009

TAGGED DR PUAN LYNNA..=D

salam..
tagged..tagged..tagged...
thanx pd yg tagged aku..bg aku masa utk jwb smuanya k! hehe..
ni from puan lynna.aagaga..aku tau dia xsngle..ekekke..



1. kekasih saya adalah :
*mel*

2.saya sedang mendengar :
sixth sense-khatimah cinta

3. saya patut :
tido..

4. saya suka :
pizza

5. sahabat-sahabat baik saya :
abil.lynna.iceq.syaira.para.bal.fieyza.ieka

6. saya tak faham :
kenapa dia slalu msj aku?!

7. saya kehilangan :
jiwa,,

8. ramai yang berkata :
nape diam jek.ngeh2

9. makna nama saya :
yg cantik menawan

10. cinta itu adalah :
indah tp myakitkan

11. di sesuatu tempat , seseorang sedang :
mngkin di cc.,.,xpon tgh tido..kui2

12. saya akan cuba :
kurus!

13. ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever..lalala

14. saya paling meluat apabila :
org suka putar alam~

15. pesta/parti adalah :
majlis yg hebat

16. haiwan yang paling comel yang pernah anda temui ialah :
hamster

17. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
15tahun

18. hari ini :
penat

19. malam ini saya akan :
tido awl.,

20. esok pula saya akan :
pegi keje..

21. saya betul-betul inginkan :
si dia mati! lalala~~

22. ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
alamak..jerawat.haha

23. pusat membeli-belah atau arked permainan :
pUsat tuisyen..err

24. Makanan barat atau Jepun :
jepun

25. bilik yang terang atau gelap :
dua2 aku tido mati.haha

26. bestfrend ever :
smua2

27. saya nak tag :
iceq
balqis
juju
tmenk
oopet
lemanto

sekian..gudnite~

7 comments:

Dee said...

mmg ko patut tdo pon..
huhu... da2...
g masok tido...

~faten bdk baek, tak tagged aku... :D~

jue said...

fuh...slmt aku..eheheh..nama aku tak tercalon..

Lynna said...

allow makcek!!!! nape ckp aku x single??? hohohoho... statement.... mengalahkan mak datin...heeeeeeeee

mazfahmi said...

npe ko suka ngan umo 15??

LeMaNtO said...

hah..??di cini pon berlaku kekejaman..ingatkn kt blog lyna jer...hu3

Noor Fatin said...

xpe dee.next time ko kene..=p

ieta..tggu ek..lalala~~

wahaha..paham2 la ye cik lynna..ngeh2..

masz.suka sgt2..rasa bahagia dgn kwn2.hehe..

leman..yes yes.! =p

jue said...

hahaha..jht3..

ARTIKEL RAKAN BLOGGER