Sunday, May 3, 2009

tagged dari dee dan masz...kna jwab..kalau x kena sembelih..kui2..

hohohoho..setelah skian lama aku baru nak jwb tagged ni.haha..sory to dee n masz..huhu..dee..ko jnji jgn sembelih aku ek..ekkekekek


----------------------------------------------------------Soalan utk memanaskan badan dulu..**leh x dee je jwb..aku xjwb.,.hahah**----------------------------------------------------------



1. Anda lebih suka karipap sardin atau karipap kentang?
karipap kentang~

2. Anda lebih suka air kelapa atau air tebu?
air tebu!! feveret masa skolah~

3. Apakah pandangan anda mengenai isu jerawat tumbuh selepas makan kacang?
ye eh...aku xde pape pon..naik jerawat hnya pada waktu dtg bulan~


4. Anda plg tertarik dgn lelaki/perempuan yg macamne?
yg xksah kwn ngn aku..

5. Apakah perkara wajib yang anda buat sebelum tidur?
guling2 then trtido..hik3


.----------------------------------------------------------Soalan yg memerlukan anda berfikir dgn mendalam----------------------------------------------------------


1.Andaikan ada org mghina keluarga anda.Apakah yg akan anda buat?
kuang ajar gile..cm dia xde kuarga lak~myampah,


2. Adakah anda akan tolong kwn anda yg dlm kesusahan walaupun dia pernah khianati anda?
tolong jugak..fkir kwn kan..xsampai ati~


4. Adakah anda akan pilih org yg anda cintai atau org yg anda sayangi sbgai pasangan hidup anda?
yg mana mak ayah suka..aku trima..kalau bcnta bagai nak rak pon...xde restu mak ayah aku xkn trima~


5. Apakah yg buat anda bersemangat utk hidup smpai skrg?
sbb aku msh pnya mak ayah n kengkwn~kalau xde mereka..xtau la..


6. Andaikan masa dapat diputar balik,apakah yg ingin anda betulkan?
upsr!! aku myesal sgt2 cma dpt 2A jek...spttnye aku leh dpt lbh dr yg tu sbb aku tusyen..waa..


7. Adakah anda akan give up jika perkara yg anda lakukan asyik gagal?
xla...huhu


8. Andaikan anda menghidap penyakit berjangkit,adakah anda masih akan berkawan dgn dia?
aku xpaham...kan cikgu famy dah marah~


9. Sesetengah org mengatakan budak-budak amatlah menyusahkan.Apa pandangan anda?
tak rasanya..krn mereka anugerah tuhan~



p/s = mangsa seterusnya adalah :-

smua yg xpenah jwb tagged ni!

10 comments:

BaLQis said...

hahaha..aku tak pnh jwb tag..aku di tag pon aku mls nk jwb

noor fatin said...

hahahaha.
ko dah jwb kan tagged..kakakaka..

Dee said...

haha.. jawab pon ko eh... tau takot...
hehe... ko pon tak perasan no 3 da missing dlm tag nie...

noor fatin said...

perasan la..
aku wat xtau jek..ahhahah

Dee said...

err... msti ade org da delete soalan tuu... aku amek drp gurlzz... die delete kot...

noor fatin said...

oo..ada la tu..
aku pon pelik gak..
tp tgal je la..aku xtau soalan ape tu.huhu

Dee said...

aku lagi pelik....

noor fatin said...

lalalala~ wat xtau jek..xde sapa tau mana ilangnya yg num 3 tu..huuhu

gurlzz didie said...

ahahh..
aku pon xtahu..
ahaha aku amik nie dari ace..
^_^

noor fatin said...

adakah ace yg telah mendeletenya??! satu persoalan..lalalal

ARTIKEL RAKAN BLOGGER