Monday, May 4, 2009

MIN~




minryuuzaki@ymail.com: aku x lama dah

minryuuzaki@ymail.com: dpt berhubung


minryuuzaki@ymail.com: mgkin ni yg last kot

Fatin Othman: nape niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


minryuuzaki@ymail.com: aku plg suka kawan ngan ko

minryuuzaki@ymail.com: thanx 4 simply being my friends

Fatin Othman: nape ni min

Fatin Othman: knp kwn ngn aku kalau ko nak tggalkn aku????????????????????????????????????????


minryuuzaki@ymail.com: aku pon xtau

minryuuzaki@ymail.com: aku cari tmn rpat yg

minryuuzaki@ymail.com: dpt wat aku gembira sketika

minryuuzaki@ymail.com: akusyukur sgt

minryuuzaki@ymail.com: ko la orgnya fatin


minryuuzaki@ymail.com: smpn kengn kite ni k




arrghh..geram btol ngn min..smpi ati dia..wa2..

jgn la tggalkan aku weyh...wuwuwuwuuuw...

best ar kwn ngn ko...ko slalu paham aku..ko slalu nasihatkan aku tmbh2 masa smlm..=]

ko ingt x min? lalalala.yg smpi ko tertido kat ruang tamu tu..ehheheheh..=p


ko ni nakal la..hehe..sj nak wat aku susah ati..smpi atimu.uwuwuw..

pasal smlm kan..aku harap ko tabah..ingt bunga bukan skuntum..ramai lg kat luar sana,

xde guna nak sedih2 k...ko leh cari yg lg baik pada dia tu~



ingt min..walau apa pon tjdi..ko tetap kwn aku~ aku suka kwn ngn ko...tp aku frust sbb kol ko gna ym xdpt dgr suara ko.asyik ko je dgr aku membebel sorg2...hahahaha...


ingt min~ jgn tggal kan kwn ko ni...kite kwn dr kcik2 min..hak3*tipu*




dan akhir skali...



minryuuzaki@ymail.com: time kasih sgt2

minryuuzaki@ymail.com: slmat tggalll




minryuuzaki@ymail.com: aku wat iklan jer


minryuuzaki@ymail.com: aku ni mmg jahat


minryuuzaki@ymail.com: wat org risau

Fatin Othman: jgn kwn ngn aku kalau ada niat nak tggal aku~

minryuuzaki@ymail.com: aku xkemana2 fatin


minryuuzaki@ymail.com: aku xkn tgglkan





minryuuzaki@ymail.com: MAAFKAN AKU FATIN~~




sabar je la aku ni..nak jek..MySpace



hahaha,,

min~ smg persahabatn ini kekal wat slamanya~ aku syg ko!



p/s: frenship 4 ever..
MySpace

14 comments:

Anonymous said...

MINRYUUZAKI~~

haha...aku suka blog yg kamuu wat ni fatinn..
bangganya aku jadi watak utama..
agagaga~~~

aku suka..ko pandai wat citer ngan emotion yg ko gune..aku x jadi marah..malah wat aku ketawa terbahak2...

wahaha..trimass

noor fatin said...

hahahah...=]

Dee said...

hahaha....
min, ko silap laa..
patut ko tinggalkan dlu da 2,3 ari bru laa ko g tau.... huhu...

~iceq~ said...

haha..aku igtkn mende la tgal2 nie..=P

Masz said...

haha..btol ckp dee 2..
tinggal jek..
hahaha..

ko faten..
xbek taw pamer2 ym org kt semua..
haha..
ni kn rahsia korg..
hehehe

arefun said...

wow..gle la...

lalalng ko exposed privacy ke...


x bek woooo

noor fatin said...

dee..ko kejam ek..hahah..
iceq..=p

masz n arefun..aku main2 je la..lg pon aku dah mtk izin dia sblum wat ni..n dia xmarah.
kalau dia marah serta merta aku delete..huhuh

Dee said...

eh2...
mne ade kejam..
alar, ko kan da biase ngan org ngajuk lame2 nie.. huhu...

BaLQis said...

ape kahhh~

noor fatin said...

dee..biasa ek..hahahhaha...ko jgn nak wat aku ngajuk k.lalalalal..

balqis...apakah??!

aNis ™ said...

apakah?? di manakah?? siapakah??

kahkahkahkahkahkahkah!!!!

noor fatin said...

hahahah
abil..ko demam ke?? hahaha

Dee said...

hehe..
mne leh...
ko kne ngajuk gak...
klu dlm sminggu ko tak ngajuk, tak sah laa...
huhu...

noor fatin said...

hak3
ko tau kan..yg masa aku majok2 ngn famy dlu..yg lawan2 shoutout tu..gagagagga

ARTIKEL RAKAN BLOGGER