Wednesday, May 6, 2009

SANGAT PAHIT TAPI ITULAH KENYATAAN~

bila keyakinanku datang
kasih bukan sekedar cinta
pengorbanan cinta yang agung
ku pertaruhkan
krn cinta aku berkorban..
krn cinta..aku lepaskan dia..
krn cinta..aku mau dia bahagia..
nani..
aku undur diri demi mu~
aku mau kau jaga dia sperti mana aku mjaga dia.
aku berkorban smua ini krn aku tau btapa lukanya di hatimu~
aku rela berkorban krn aku tau btapa sucinya cintamu~
nani..
kau terlalu baik~
dan kau layak memiliki dia..~
****
maafkan aku~
ini kputusan muktamad ku.
amat2 muktamad
aku tdak sggup lagi utk melukakan ati sorg pompuan yg amat mcntaimu~
aku rela berkorban..
krn cinta..aku pertaruhkan smua ni..
krn..kasih bukan skdar cinta..
apa aku merepek malam2 buta ni?! fatennn..study!!
*kak ieka dah bising...dia nak ajar casting..aku smpat agi tulis blog..lalalala
*syg kak ieka..3g ngn dia ek td..gagagga..=p
gdnite~
mulakan hidup baru tnpa..****
benar2 muktamad..
ikhlas dr ati yg suci ni..
*tamo kenal cinta lagi*
~fatin~

14 comments:

Dee said...

huh, sabar jee laa faten....
klu ade jodoh tak ke mana.. huhu...

cambesje said...

btol3.. klu de jodoh x kemna..
kan ALLAH jdkan kita berpasangn..
klu xpnjang ngn yg kita jumpa skrg.. kita akn jumpa org lain lg.. x pown jodoh kita dah mati.. tp kita still leh jumpa kat akhirat.. so bersabarlah...

pandai aku nasihatkan org kan~~
hahahahha

BaLQis said...

dear faten...

u want happy ending kan?? sume org nk happy ending..
but they get the idea, happy ending is living with ur love one, forever..
but u must know, sumtimes, u can find ur happy ending, by just letting go..

chew my words..swallow it..digest it~

gurlzz didie said...

hm..

tringat kat dia..

lagi amat rumit bila seseorg y menyayangi si dia tu kawan baek kita jugak..

sabar je la kan..

T_T

noor fatin said...

dee..uwuwuwuwu...sabar la ni..

cambesje~ ada pngalaman ke?? heheh..anyway thanx..

bal..of c0z aku mau bahagia..mau hidup bahagia..
aku kna tggal jugak si paiq tu..
bila kakak nani ckp..dia akan mati kalau xde paiq..
n aku rasa aku xde la smpi cm tu.
aku leh hidup jek tnpa paiq..
huhuh..
kena yakin!! yeah~~~
bila nak lpaskan n bkorban..aku rasa lega..
aku xmo menghncurkan ati kak nani tu lagi..
dia baik sgt~

gurlz..
nani tu kakak angkat dia..
ingt x aku pnh cite dlu?
emm..aku terpksa jugak lpaskan dia..
aku xnk tgk org lain mnderita..
xpe,..aku mnderita kejapjek ni..
nti ok ar..
biasalah mula2 gila skit..
pas tu ati dah tenang..


kasih bukan skdr cinta..wa22

~iceq~ said...

fatin...kne tabah tau wpn pahit sgt nk telan..
myb this is the best 4 the future..being hurt for later happiness..gpn syg org tu doesnt mean kne jdkn die milik kte..>.<

noor fatin said...

ya iceq..
sgt tabah dah aku ni..
nsb baik xrebah,huhu..
xpela..
aku rasa aku xmti kot tnpa dia..
hidup je smpi skrg..
xpe2...
nti lupa la tu..

cambesje said...

pengalaman... hahahahhahaha.. x de.. tp klu nk nasihat org leh la~~
bguslah klu ko dah sedar... jadikan dirimu tabah k~`

noor fatin said...

yeah~
thanx
anyway..apa nama ko ek??
huhuh

kanak2_ribena said...

*tamo kenal cinta lagi*

mcm kenal saja quote ini... kehkehkeh... :)

noor fatin said...

kamoo~
of coz ayat kamoo..ehhehe..=p

kanak2_ribena said...

hehehehe...
dah2...
xmo kenang kesah yg dah lepas...
smgt sket utk kehidupan baru..
chayok2!!
ku yakin kamoo dpt..

noor fatin said...

dapat ape ek?? ehhehe..
yeah~
thanx ya....thanx byk2..
kamu ada ktika dia xde..huhu..=]

kanak2_ribena said...

hahaah.. owez with you dear...
lalalala~

ARTIKEL RAKAN BLOGGER