Saturday, February 18, 2012

AKU SAYANG KAU SANGAT2

assalamualaikum :)

seperti tahun lepas, entry ini kembali lagi. oh ya, setiap tahun aku akan buat entry bila tibanya birthday 3 orang BFF aku. mula-mula iceq (18/2/), lepas tu lynna (9/4) dan akhir sekali abil (5/8)..

lupa pulak. dah masuk tahun keempat aku buat entry pasal dia. sapa dia? ekekekeke..


untuk yang belum kenal dia, nama dia sadeline vateria. sebaya aku. berasal dari sarawak dan sekarang sedang menghadapi semester terakhir di UKM. bakal ahli forensik ni. aku kenal dia kat friendster dan pertama kali bersua muka bulan 11 tahun 2008. :)

pernah ada salah faham, tahun lepas. yup. :) persahabatan mana yang tak de masalah kan? kitorang pun ada tapi alhamdulillah kitorang ambil itu sebagai pengajaran untuk menjadi lebih baik dari sebelumnya. salah faham mengajar aku betapa erti persahabatan dan betapa sayangnya aku pada dia. :)

setakat ni, 3x dah aku jumpa dia. pertama, kat mid valley. masa tu 1st gathering. kedua, kat pasific kat butterworth, ketiga masa hari konvokesyen aku hari tu. dia datang jumpa aku dan bawak abil. BFF aku lagi sorang. :')

ni pertama kali kita bertemu. kenangan ni takkan pernah hilang dalam hidup aku :)


terima kasih iceq sebab datang dan bawak abil jumpa aku. masa hari konvo aku. serius happy sangat2 sampai tak mampu nak cakap apa2. dalam hati hanya Allah yang tau.. :)


TERIMA KASIH

# atas persahabatan ini. dari 2008 hinggalah sekarang. persahabatan yang aku sayang sampai bila-bila.

#kerana banyak menegur aku ketika aku buat salah.

#menyedarkan aku agar tidak mempercayai kata-kata luar yang tak terbukti kesahihannya.

# bagi aku senyuman masa aku tengah sedih. senyuman tu aku ingat sampai bila-bila.

# sebab dengar luahan hati aku malam tu. serius masa tu aku rasa tension sangat-sangat dan kau tetap layan aku macam biasa, walau kau pun ada masalah lain, kau ada dengan aku, masa aku tengah sedih sangat-sangat.

#kau selalu bagi nasihat yang berguna, kau selalu bagi semangat kat aku masa aku hilang semangat.

#kau usaha datang jumpa aku, walaupun pada mulanya aku rasa macam tak yakin kita boleh jumpa pada hari tu sebab masa yang terhad, tempat yang terhad, tak nak menyusahkan kau, tapi akhirnya kau datang, aku rasa sebak, dan kau bawak abil pulak untuk aku. pertemukan kami buat kali pertama. terima kasihhhh :)

#layan sms dan call aku, walaupun masa tu dalam kereta, kau boleh lagi dengar luahan hati aku.

dan berbanyak terima kasih sebab kau tak pernah tinggalkan aku masa aku susah, masa aku kecewa, dan kau selalu bersama aku masa aku happy, masa aku tengah bahagia..

aku mungkin bukan teman yang terbaik pernah kau jumpa tapi insyallah aku usaha untuk menjadi yang terbaik di mata kau. aku mungkin pernah abaikan kau satu hari dulu tapi insyallah sekarang aku akan bahagikan masa untuk kau. aku mungkin pernah sakitkan hati kau satu hari dulu tapi insyallah, aku sedang berusaha untuk menjaga hati kau sebaik mungkin. aku mungkin pernah tinggalkan kau atas salah faham dulu tapi insyallah, aku takkan ulangi kesilapan tu untuk kali kedua. aku mungkin pernah tidak menghargai kau tapi insyallah, aku akan menghargai diri kau sama macam aku hargai diri aku.

aku sedang cuba sayang. aku sedang cuba. aku mahu menjadi teman yang terbaik untuk kau. dan untuk kawan-kawan yang lain. aku sdang berusaha. doakan aku. :)

selamat hari lahir yang ke 23. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. semoga tahun 2012 ini menjadi tahun paling bermakna dalam hidup kau. semoga berjaya dalam pelajaran kau yang akan tamat pada pertengahan tahun ini, insyallah. semoga usaha dan pengorbanan yang kau telah curahkan selama ni dihargai oleh orang yang kau sayang. semoga persahabatan ini kekal buat selamanya.

terima kasih atas kasih sayang, semangat, pengorbanan, nasihat, teguran, dan perhatian yang kau berikan kepada aku dari mula kita kenal, sampai la ke saat ini. saat kau baca ayat ini..

aku rindukan kau sangat. rindu sangat, semoga kita dapat berjumpa lagi. lebih lama, menghabiskan masa bersama. insyallah. doakan ya. :)


aku sayang kau sangat iceq lebih dari apa yang kau tau..


bila aku dah tak de nanti, bila kau rindu aku, kau boleh baca entry ini. i love you. :)


9 comments:

►içéq◄ said...

thnx fatin!!! xtau nk cakap camne.. T.T tiap tahun ko xpenah lupa nk buat entry pasal bday aku.. wuuu.. aku doakan semua permintaan ko tercapai, pasal kita, pasal persahabatan kita.. setiap tahun, setiap masa aku pun cuba jadi kawan yg terbaik.. aku pun kdg2 ada slacknya, biasa la manusia kan, mesti ada cacat cela.. bila ko ada salah, aku tego, bila aku salah ko pulak tego..

ada masa bila aku xleh nk reply msg ko tu, aku minta maaf n thnx sebab paham kalau aku xreply msg (almaklum la, sgt ni! ><)

n untuk tahun kita menjejak 23tahun ni, kita sama2 jadi kuat ok! xmau hidup kita porak poranda sebabkan cinta.. ada lg yg lebih penting selain dari tu.. ok! ok! hehhe.. muahhh! lastly.. thnx alot! sayang ko sampai bila2.. n thnx juga sebab sudi terima balik niya.. aku sayang dia, sama cam aku sayang ko.. bila aku tgk korg blh berbaik, aku happy sgt2!! sebab aku dah lama nk tgk korg berbaik.. =')

►içéq◄ said...

thnx fatin!!! xtau nk cakap camne.. T.T tiap tahun ko xpenah lupa nk buat entry pasal bday aku.. wuuu.. aku doakan semua permintaan ko tercapai, pasal kita, pasal persahabatan kita.. setiap tahun, setiap masa aku pun cuba jadi kawan yg terbaik.. aku pun kdg2 ada slacknya, biasa la manusia kan, mesti ada cacat cela.. bila ko ada salah, aku tego, bila aku salah ko pulak tego..

ada masa bila aku xleh nk reply msg ko tu, aku minta maaf n thnx sebab paham kalau aku xreply msg (almaklum la, sgt ni! ><)

n untuk tahun kita menjejak 23tahun ni, kita sama2 jadi kuat ok! xmau hidup kita porak poranda sebabkan cinta.. ada lg yg lebih penting selain dari tu.. ok! ok! hehhe.. muahhh! lastly.. thnx alot! sayang ko sampai bila2.. n thnx juga sebab sudi terima balik niya.. aku sayang dia, sama cam aku sayang ko.. bila aku tgk korg blh berbaik, aku happy sgt2!! sebab aku dah lama nk tgk korg berbaik.. =')

yad'z said...

selamat hari lahir!!!! moga panjang umur and murah rezeki.. alaaa terharunye lahh bace entry ni, and terharu baca komen owner bufday tu..

semoga persahabatan berkekalan. ukhuwah fillah abadan abada.. amin.. =)

Nelly The Strange said...

fatin tak sayang saya ke ? hahhaa

Sue Unnie.. said...

bestnye dpt kwn mcm dia. nak jugak.hehe'

Nisa Greennnpanda said...

sweetnye entry nie.. ^_^
hepi b'day to iceq gak ye..
moge frenship korg kekal lame.. >_<

kay_are said...

waah.. entri ikhlas dari sorang kawan ke kawan yang lain.. aku pun jarang nak wat entri camni.. tak rati touching2 ni.. moga persahabatan tu kekal selamanye..

psst: i think i notice it, url dah tukar no more fatinlovexxx. not really know what happen.. ape pun semoga hidup menjadi lebih baik

are_lin@yu said...

wahhh slmt ari lahir untuk BFF Fatin..semoga persahabatan terus berpanjangan..;-)

sahromnasrudin said...

semoga persahabatan kalian berkekalan sehingga ke akhir hayat

ARTIKEL RAKAN BLOGGER