Thursday, February 18, 2010

SADELINE VATERIA!


salam.

sama seperti tahun lepas, tahun ini aku sekali lagi membuat topik berkenaan budak kecik ini. hehe

tido awal semalam. bangun lambat pagi ini.. hehe mungkin penat pasal semalam :P

ok, selamat hari jadi kepada sadeline vateria atau iceq. yang ke 21. yeay~ dia dah 21.. kitorang baru 20..ekekek semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki. semoga ceria2 selalu. jangan sedih2. selalu aku baca blog ko, mesti sedih. umo 21 tak nak sedih2 k... kawan2 ramai lagi di sisi ko. semoga tahun 2010 membawa banyak kebahagiaan utk ko.

rindu sangat nak jumpa ko. tapi tak de rezeki lagi. insyallah..kalau ada rezeki, kita pasti akan berjumpa lagi. walau bukan pada raya cina tahun ni. hehe.. jaga diri syg~ frenship 4ever k!


iceq. ni hadiah 2 in 1. kek dengan handbag. hakhak =p

happy bsday! =)

5 comments:

sharamli said...

epi befday to0

~iceq~ said...

haha..thanx baby honey!!!
terharu laaaa..this is the 2nd time ady post pasal birthday aku..wuuwuuu~~

aku pn mengharapkan kebahagian di umo 21 nie..but who know the future kan..di samping kwn2, can be either happy or sorrow..but let the time decide it k..=)

phewit!..bergaya r gamba tu..haha.XD

dont worry dear..pasti ad masa kita akan ketemu lagi..im waiting the day!!!
n thanx juga for the 2 in 1 present..haha..:P

n thanx sharamli for the wish..:D

biELa said...

iceq oo oceq
iceq sudah besar
sudah boleh kawin...hehe

hans said...

selamat hari lahir juga
moga umurnya diberkati Allah

~iceq~ said...

biela:
haha..tggu calon je lagi..huahua~

hans:
thanx wishing..moga itu hendaknya..=)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER