Saturday, November 28, 2009

AIDILADHA 09

salam..

sebelum itu..diucapkan selamat hari raya aidiladha kepada semua pembaca blog ini..

cm ne ngan raya korang? hihi.. aku raya kat kemaman je..xbalik kg pun..sedih gak la..wuu~ tp nak wat cam ne..kat sini aku post beberapa keping gambar utk tatapan kalian..~ hehe..

sehari sebelum raya haji.

tengah wat tat jem.aku makan je..hahaha~ sedap2..aku suka..aku wat sikit2 je..lain semua mama wat..aku tlg tgk kan je..heheh
dapat dua balang tat jem..satu balang abis pada hari itu jugak..sapa yang makan?? =p
pas tu mama wat ketupat plak..aku memang tak reti..time dia buat ni..aku on9+tengok tv..last2 tertido..bangun2..sudah siap semuanya..haha~ ntah la..dah belaja wat tapi tak reti jugak..ish2

ketika abah aku pulang dari kerja..dia belikan ini..lalala~ kepok
setibanya hari raya..
pagi2 g sembahyang raya kat masjid yang berdekatan.. pas tu balik n sesi bergambar..hakhak..cian..raya bertiga je..lalala
baju raya aidilfitri tahun 2008..hehe..pakai baju tu je la..haha~merakamkan gambar bersama mama~ sori cermin tak clear..sebenarnya cermin tu dah seusia aku..hehe~ tu yang jadi macam tu..hahaha aku suka pic ni..nampak bibir je..hampeh..cam ne ntah bleh jadi mcam ni..isk2~
yeah! waktu makan!! itu ketupat dengan rendang daging..oleh chef noor fishah bt ismail..err
rendang ayam..waaa~sedap2..aku makan je..hahaahha makan la kami tiga beranak dalam umah yang sepi..ekekeke~
ada la jugak kawan ayah aku yang datang..hehe..petang tu kitorang pegi umah sepupu abah aku kat sungai isap, kuantan..sesat gak mula2 itu..sampai tertido2 aku dalam kereta..bukan tak penah pergi tapi salah masuk jalan..haahha..makan..makan n makan lagi..isk2~ lemang..ketupat..kek coklat..nyum3!
arini aku bangun lewat..sangat lewat..pukul 2 petang..hakhak..semalam aku gayut ngan buah hati aku sampai kul 5pagi..seb bek xngigau..isk2~ hahah~ ari ini mak aku wat laksa lak! nyum2..makan lagi..ekekekke
cepatlah aku pulang ke kulim! tak sabarnyaaaaa..lambat nye aku rasa..wuu~

selamat hari raya qurban utk semua..=)

4 comments:

F~CiCAk said...

mkn,mkn,dn mkn.. sgt best. =)
nak tat.. simpan skit.
haha.. ensem la mamat yg gmbr bwh tu.
bf ka? hak3

NOOR FATIN said...

aahahaa~ yaa..best2..tat ada skit lg..hehe..aah..bf.nape? jeles? hakhak

Marya Hana . said...

mak sportingnye..
ley bantai layan anak nak tgkap gamba kat cermin 2..
heee.:)
slmt ari raya aidil adha.

NOOR FATIN said...

hahaa..marya..tau xpe..
hehehe
selamat hari raya jugak..=)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER