Monday, May 24, 2010

HURM~

salam..

tadi aku delete facebook. deactivekan facebook. sebab? biarlah rahsia. dalam sejam aku tengok facebook aku *melalui fb ahmad faiq*.. aku tengok facebook aku active balik. aiyook.. sumpah tension. dah la tension tak habis lagi, menambah tension ag. haha aku tak tau sapa yang bukak. sapa kawan yang bukak. sapa spy aku dalam tu yang selalu on fb aku. aku tak nak tuduh sapa2. kadang2 kawan yang kita percayai pun boleh khianati kita. tapi tak pe la. aku dah tukar pasword fb. lega. tak nak ada sapa2 tau lagi.

dalam facebook jugak, ada orang tak puas hati dengan aku. aku saja2 la komen fb ila mentor 4. tetiba ada sorang wanita yang bernama intan lalola, pangkah balik. dia kata *kene pduli sekeliling jugak.. bhsa menunujukan bgseee!!!!!!* masalahnya skrg, aku balas balik bukan pasal ila, tapi pasal bahasa dia. memanglah bahasa menunjukkan bangsa tapi dia tak boleh ke nak eja bangsa elok2.? kenapa perlu bgseee?? haha nak martabatkan bahasa konon tapi.. adoi.. dia tak balas dah. aku usha dia, mcm dia baru je buat. dia ada komen artis2 yang lain. aku rasa dia buat fb sebab nak kacau page2 artis yang dia tak suka kot. haha kalu ye pun tak suka, jangan kacau wall post aku. menyemak aje kan..

sok genap seminggu aku kat kemaman. adoi. nak balik kulim.... waaaaaa..

26mei birthday juju. hehe happy bsday syg. sori tak dapat jumpa hang ari tu. tak pa2. kalau ada jodoh tak kemana. nanti kita jumpa jugak. hang blanja charkoeytiew tau.. wee :)

tadi g restoran kat kemaman. makan ikan kerapu masak ladrik. (tak tau masakan apa tu tapi makan je). haha tapi sedappppp.. pastu tomyam, sayur kailan.. nyum3.. ratah2 ikan tu.. hihi sedap2.. rasa nak bawak balik je tulang dia.. boleh tanam kat belakang rumah.. mana tau ada buaian nanti.. heeee~

skrg berhati2 mengapprove kawan2 kat facebook. aku tengok location, kuantan, shah alam, ipoh, mungkin aku akan reject. maaflah. kalau aku tak kenal aku tak approve. sekurang2nya kalau ada mutual fren dari kwn2 msi ka smk taman setiawangsa ka tak apa jugak.. hehehe..

ok la.. setakat ni aje.. :) salam

2 comments:

~ miErA ~ said...

huh?? sape lak dpt on facebuk ko?
ko ade bg psword kt sape2 ke?

Noor Fatin said...

xtau ler. ntah sapa ntah. aku dah tukar pswrd dah

ARTIKEL RAKAN BLOGGER