Wednesday, May 26, 2010

ADA JUGAK? HAHA

salam.

aku ngah marah. sakit hati.. aih.. opsss.. sebelum terlupa. happy bsday juju! hehe

yeah. aku selalu online tagged. dalam banyak2 kenalan, ada sorang ni antar msj cam ni kat aku..

A K : smbng awk lnin???dah se6 k................huhuhhuhuhuhu

ME : se6 tu apa?

A K : xde npew erh...

awk sht???

ME : shat je

A K : bguslh..awk asal mne n?

ME : kulim la..

A K : bukan k awk asl ganu?

ME : dok je kat ganu..asal kulim..

A K : o..... mcm 2.... ble awk nk jpe sye?

ME : kenapa kita perlu berjumpa?

A K : kte kn kwn.. mestilah plu jpe. p alu awk xangp sye ni kwn awk dkpew ah..

ME : mcm tu lak.. kiranya kalau nak jadi kawan tu, mesti jumpa la ek?? saya ramai je kwn2 kat internet, laki ke pmpuan ke., xde pun nak jumpa2, kwn mesra je.. bahagia je... adoi.. terpulanglah.. saya ada hak :)

A K : ikut awk ah, mcm ah lawo gat ye... (ikut awak lah.. macam la lawa sangat ye)



ceh.. siot! bengong! sumpah. ini laki takdak akai. ni la contoh2 laki yang bila tak dapat mula nak mengata. haha muka tarak la ensem pun. mamak roti canai lagi ensem. tapi poyossss.. dh plizz la, kenal pun tak. tetiba nak jumpa. asal kawan je mesti jumpa. ntah apa2. abisss kawan aku kat facebook ada 655 orang tu, aku pernah jumpa semua ke?? myspace aku ada 2000++ aku pernah jumpa semua ke??

aiyook.. zaman skrg pun ada lagi laki macam ni. memalukan jee~ kalau ensem tak pe la kan..
haha perasan! hey, aku tak ingin langsung la dekat kau! kalau kau ensem macam aaron aziz pun, aku tak nak la! gelojoh! baru mesej brapa jam, dah ajak jumpa! blah r.

geram., aku nak tidoq. bye



=== se6 tu apa? ada sapa2 tau? seksi ka? aku tak letak pun gambar pakai bra. pakai tudung ada lah.

=== dah la aku kurang paham ayat tganu. punya susah aku nak paham. dia balas macam tu. adoi.

=== A K tu nama dia kat tagged. letak nama A K. pastu ajak aku keluar. nanti culik aku pi mana hala. nak repot polis pun tak tau nak habaq nama apa. ala A K tu.. kenal kat tagged. sah kena halau! huh.

=== aku tak respek langsung dengan lelaki yang asal mesej je nak num fon, ajak jumpa, nak manja2! remove terusss.. babai.

4 comments:

F~CiCAk said...

aiyark! mana bleh manja2..
sy sorg ja leh manja2 ngn fatin.. kan2? hehe

farah said...

se6 2 senang gamaknye fatin...abai an jek owang cam2...:)

NOOR FATIN said...

b: haha ngan b pn xbleh! hehhe

farah: ohh.. hahaha apsal la teruk sgt tulisannya..penat kpala nak fkir

☻UsaGi NaNa☻ said...

se6 tuh seksi kot..ahahha..die pncing al beb..ahhaa..sengal die la org tuh..ahahhahah~~

ARTIKEL RAKAN BLOGGER