Thursday, March 21, 2013

SEGMEN : SAYA SUKA MAKAN



assalamualaikum =)

sebenarnya dah 9 bulan aku tinggalkan dunia contest/giveaway. blogger sezaman aku dulu pun nampaknya macam dah tak da yang join je. wuwuwuwuw its okay. beberapa hari yang lepas sempat la aku join beberapa giveaway. saja bosan-bosan bila menganggur ni kan? eh.

kali ni aku nak join segmen saya suka makan! hahaha haa sat, kalau bab makan, serah kat aku. mampu bercerita hingga titik yang terakhir, wkwkwkwkw

segmen : saya suka makan oleh nasuha.


banner segmen.

kalau anda nak join pun boleh.. hanya perlu KLIK SINI dan join!

okay mari kita mulakan cerita!

makanan kegemaran aku sekarang adalah kenny rogers! restoran pilihan fatin vavavoom masa kini. err err

aku start kenal kenny rogers hujung tahun 2011. masa tu selalu dengar orang sebut kenny rogers dan harganya pun boleh tahan, dapat je gaji terus ajak kawan pergi makan. hamboi kawan gitu.

dan.. peh!! sedapp.. memang kena dengan selera aku. tapi tu la harganya boleh tahan. tapi selalunya makan berdua saja. around rm53 sekali dengan tax. okay la kan. berbulan-bulan sekali.

aku tak tau kenapa tapi aku suka sangat makan kenny rogers. i love food and i love this restaurant so much. walaupun aku tak pernah try makanan dia yang lain lagi. err err.

sebab selalunya aku akan amik 1/4 quarter meal + perisa bbq + 3 sides dishes + chocolate muffin + ice lemon tea. tu je la yang aku selalu order. kui kui

dulu2 aku tak berapa pandai order 3 sides dishes ni tapi sejak aku tau ada macaroni cheese, aku mesti nak pilih yang tu. lagi satu garden pasta salad. err err dua2 memang ohsem dan lagi satu aku akan piih secara random. kahkah

baru 5x makan kenny rogers dalam masa 2 tahun ni dan nak lagi!! ^__^



LOKASI : JUSCO PERDA
TARIKH : 11/11/2011
PARTNER : MR F



LOKASI : QUEENSBAY, PENANG
TARIKH : 24/10/2012
PARTNER : MR S


LOKASI : BERJAYA TIMES SQUARE, KL
TARIKH : 23/12/2012
PARTNER : MISS SYAZWANI


LOKASI : THE PARADIGM MALL
TARIKH : 26/1/2013
PARTNER : MISS NANA USAGI KECHIK DAN MISS SADELINE VATERIA



LOKASI : QUEENSBAY, PENANG
TARIKH : 13/3/2013
PARTNER : MY MAMA

 2bulan sekali pun dah cukup bagi aku haa. mana boleh makan selalu. nanti jemu. makan jarang2. nanti makan lagi bila dah rindu sangat. LOL

aku pernah sekali amik 1/2 chicken dan aku kekenyangan sangat. sebab hari tu aku tak makan langsung. malam tu tak boleh tido sebab aku simbah kuah bbq banyak sangat. hakhakhak! panas!

mungkin citarasa kita berbeza tapi hati kita tetap sama. eh.

tarikh tutup segmen ni 31/3/2013 dan jom join reramai!! ;D

nak tag





3 comments:

amirul hakim said...

apa2 pun kenny roger paling sedap.tetiba :p

kay_are said...

aku lebih minat makan nandos.. ape pun gud luck!

Artzlizan said...

kenny rogers memang terbaik... ;)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER