Monday, February 1, 2010

BILA LAGI??

salam~

assignment makin banyak. aku xtau nak buat yang mana satu. semua grup lain2. haha. ni la padahnya masuk banyak sangat kelas. so assgment pon lain2 grup. jenuh nak ingat orang2 nya. kadang2 jumpa kat kafe, kenal tapi tak tau dia kelas mana.. ahaks

hurm~ pasal ahmad faiq. apa lagi ek aku nak cakap. haa.. gado dan gado. yeah. kawan2 dia masuk campur sekali. fine. gudbye black bird. harap tak berjumpa lagi~ aku dah block fb dia dari fb aku. amin.. dah tak tengok dia langsung. aku sangat2 benci dia. um~

yaaa.. dah dua hari rumate2 aku masak. 1st kitorang masak tomyam kecuali aku. (saja je letak perkataan kitorang) kah2. fieyza yang masak. hehe sedap2. aku suka. aku tolong2 sikit je. aku kan tak pandai masak. hihi.. makan sampai kenyang. haha. sedapp.. dan malam ni kak ika dan nadya pulak masak megi. dengan sayur la semua la. bukan rendam2 ek. ni masak betol2. sedap!! jiran2 ku pun dapat gak merasa. sedapnyaa..

tetibe teringat kata2 kak ika time kitorang ngah makan tomyam.

kak ika : pas fiza masak, kak ika. pastu nadya. pastu fatin. boleh? akak xkira, fatin mesti masak sebelum abis sem ni..

~gulp~
akak. masak megi rendam air panas pun boleh kan? masak jugak :P

9 comments:

F~CiCAk said...

statement!!
haaha.. x masak pun kan?
hik3! masak utk b skali nnt tau.
hehe.. luv u!

NOOR FATIN said...

oh 5thun lg kan
hehe
luv u too

biELa said...

upsss...fatin cakap aku org pertama yang rasa masakan dia..hahahaha :)

NOOR FATIN said...

haha..nti la ye syg~

HonEyBuNNy said...

adusss..ckp sal masak2 neh lapar pulak ptg2 neh...hiihih

n0tty^saKUra said...

damn..u hot gurl..hahaha...come to kl n se me k...miss u dear...byak bnda nk bual kan...tak smpat nk rasa kueh raya mak fatin..hehehe..hope sgt faiq yg baru is ur MR.X...jgn smpai akak dgn fatn korban kan diri utk org yg tak berguna tau...i will kill u..hahahaha kidding...may ALLAH BLESS u dear..

faiq said...

aku nk pisang goreng weyh!

NOOR FATIN said...

ila: hehehe..apa lg..masak la.hehe

kak an: yayaya.. nti fatin g kl fatin gtau akak k..hihi tau xpe..rndu akak sgt..ntah bila la dpt jmpa. oh xknnya nak kembali kat faiq lama tu. waste my time! hakhak ckuplah dgn faiq yg ni.. hehe..thanx kak. syg akak

faiq: masak sendiri! kah3

anisizatyA.J said...

january dah habis laa tukar tukar tepi tu hehe

ARTIKEL RAKAN BLOGGER