Tuesday, October 20, 2009

TERIMA KASIH PADA MEREKA =)

salam..

ketika ini.saya sakit gigi.bahagian dalam.saya lihat ada satu gigi sedang tumbuh..itu gigi bongsu! sakit,sgt sakit.nak bukak mulut pun susah..waaa!! teruja sebab dah lama xda gigi baru..hua2..tapi sakit..wee....


pagi tadi saya hampir pengsan...apabila buka inbox dapat mesej dari encik fairul yang berbunyi
*salam.last date submit report on 10/11.* hah?? waa!! nape cepat sgt?? saya ingat kan ujung bulan...waa!! mengigil kepala lutut ini.hoho..yaa..masih sempat utk siapkannya..ya..tak sabar2 nak balik kulim..rinduu



hari2 saya lalui sgt indah.kadang2 saya rasa xindah sebab dia ada balik dalam hidup saya..dia benar2 mau mematikan mood saya pagi2.dia memang kejam.huh.saya dah bosan.datang dan pergi.datang dan pergi.touch n go..apakah??tapi bersyukur lah sebab saya masih punya kawan2.kadang2 saya rasa down.yela.asyik2 perkara yang sama.kadang2 sy xceritakan pada sesiapa pun.sebab saya dah xlarat nak bercerita.tapi bila saya pendam.saya rasa sakit.waa!!



terima kasih pada ieta.atau JAC aka junita adam cheah,.haha.gabeng beri nama itu,.cantik kan? hee~hari2 dia msej saya.dia baik.kami pernah berjumpa satu ketika dulu.dah lama.hehe.dulu dia di depan mata,saya tak kenal.saya fikir itu mesti kawan iceq.blaja sama2 kat ukm.dah lama borak sampai org lain datang.baru saya tnya.ni ieta ke? ya! haha~ ish2.mau jumpa dia lagi.dia selalu nasihat saya terutama pasal faiq.dia selalu bersama saya ketika saya dalam kesedihan.saya sayang dia.jangan putuskan persahabatan ini.saya sgt hargainya.


terima kasih jugak pada apiq aka kertasgraf berpetak.dia dah banyak sangat2 tolong saya.walau selalu dia marah saya..ngeh2..dia penah berkata *andai kamu kembali pada faiq..satu persatu kawan kamu akan tinggalkn kamu* waa!! menitis sudah air mata. +_+ tapi saya faham.dia tak nak saya derita lagi.dah puas nangis ingat budak itu.dia dah banyak bagi saya semangat.dia seorang kawan yang baik.saya jugak sayang dia.sebagai teman rapat.dia jugak dah berjaya memulihkan hubungan saya dgn kawan yang lain.terima kasih banyak2.cuma kita tidak pernah berjumpa.bila lah agaknya?


terima kasih jugak pada nabila.nabila bt mohd kahar.ini hari2 msj saya..setiap hari.penah sehari saya kehabisan kredit..dia kata rindu sebab pagi2 xdapat msj dari saya.hakhak.saya suka bergurau2 dengannya.terutama pasal cicak.haziman.naufal.jockey.n terbaru.tarmizi..keh2.yaaa..ada2 saja beliau.mau gandingan saya dan cicak dan lipas.sgt siot..hakhakhak.dia baik.dia selalu nasihat saya jugak.saya bahagia dengannya.saya tak mau lihat dia sedih2 lagi.saya mau dia senyum sentiasa.dia comel.dia selalu cakap sy comel.padahal dia comel.xnak mngaku! haha! terima kasih nabila.moga kau dapat naufal.,moga aku dapat..errr...err...lalala~



terima kasih pada jierah.nazirah bt zulkafli.ya.itu beliau.ratu sengal.di maghribi.err..yang ansem.hakhak.dia jugak baik.selalu jugak msj.dlu2 sanggup topup maxis semata2 nak msj dia.kadang2 pakai celcom je msj dia.hee..dia baik.ada je benda yang nak disengalkan.tapi saya happy.hidup saya tak pernah sunyi semenjak ada beliau.semoga beliau dapat apa yang diinginkan..jangan sedih2 ya.nanti aku amik fairuz..ekekekkee..~ kekalkan kesengalanmu.ceriakan hidupku..hihi.=p



terima kasih pada someone.saya syg kamu.kamu menceriakan hidup saya.terima kasih.saya terlalu menghargai segalanya.=)



mereka sangat penting dalam hidup saya.saya sayang mereka.saya happy dengan mereka.moga tiada perpisahan antara kami.,amin.tak lupa buat yang lain.abil.syaira.lynna.kirin.iceq.balqis.syira.kippie.famy.leman.jockey.ain..ramai....xtersebut kesemuanya..hee..tapi utk smua la..warga2 planet 1989.di fs atau di fb.yang makin membentuk banglo mewah itu.hehe..terima kasih .sgt terima kasih.


mereka sangat hebat.mereka mampu mengubah mood saya dari sedih jadi happy.sayang mereka =)

6 comments:

jierah said...

heee...saspen btul..seb bek ade puji2 haku sket..ekeke

heee..mau copet fairuz?warrgghhhhhh*tensen2*langkah klungkang kt umah aku tu duluk*sebenanye xde lungkang pon*ekeke

timekaceh??same2..
neway..lupakan yg lama..jage elok2 yg bru..huhu

biELa said...

hahahaha...cicak dan lipas.
satu gandingan yang hebat

aku comel?
katakan tidak pada stetmen itu
hehe

ko promot kekasih2 aku
jahat!!
kawen ko dengan lipas kang

hehehe
klo syg tapi x bgtau xpe kan?
sendiri2 rasa cukup laa ek
*bersiul2 lalu meningglkan blog ini*

Hot Goss said...

Fatinnnnnnn!!!!

NOOR FATIN said...

haahhaha.jierah sengal..eleh..fairuz tu aku pnya la.=p
yaaa..yang baru..yang baru..lalala~ yang baru smpan dlm ati.yg lama smpan dlm perut..hehehe



hahahahaa.biela lg kejamm..kekasih2ko ek?? salah2...ahaahhahaha..smua aku pnya..ekekeke..smpi atimu..ehhhe


arief!!! waaaa..rndunye kat ko.+_+

jue nita said...

wah..tacing nye aku...owh...tersntuh ati ku ini...ehehe

NOOR FATIN said...

hohoohoh..ieta =)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER