Thursday, October 15, 2009

SAKIT.

salam..

arini 15oktober 2009.sebelum terlupa..arini besday doyot atau nama sebenarnya nur hidayah..dlu dia aktif kat grup 1989 cuma sekrg je dah kurang skit..huhuhu..happy besday dear!! jgn lupa aku..heee~


semalam dan arini.aku sakit perut sgt2.semalam pagi aku makan keropok lekor.ayah beli kat kuala terengganu..tengahari pun sama.so dah kenyang.petang tu aku xturun beli nasi kat bawah.yela.malam kang la makan.megi ada.biskut ada.pas tu g mandi..basuh baju..on9..
pas tu malam tu.,kul 8 kot..aku sakit perut sgt2..adeh..mungkin xmakan.tapi sakit ni gile2 la..adehh..aku xpenah2 rasa skit mcm ni..aku tertanya2..xkan xmakan pon boleh jd mcm ni..alahaii..


pas tu aku makan biskut..aku sapu minyak angin n aku tertido.kul 10 aku bangun.kurang dah sakit.aku mesej mak aku.mak aku cakap..*period kot..* err..bukan la..aku lambat lagi n bukan aku xpenah rasa senggugut..ni lain benar sakitnya.mak aku cakap..*makan kopok leko byk sgt kot*..aihh..selama aku makan kopok leko xpenah agi sakit perut.isk2..pas tu mak cakap..ni mesti gastrik..waaa..sebab mak aku penah kena..sakitnya mcm aku sakit. so benda tu akan berlarutan n kena gak makan ubat..pas tu bila dah kurang sikit.aku makan megi.n on9.


sepanjang malam aku xleh tido.aku msj2 ngan someone itu.kul 2 pagi pon aku still pergi toilet lagi..alahai..aku rasa nak muntah tapi aku tahan.aku xsuka muntah.seboleh2nya aku akan tahan.
kul 6 pagi aku kol mak aku..masa tu sakit lagi..waaa..sgt2 sakit..ayah aku kena keje kat kuala tganu plak..so xleh amik..adehh..xpela..aku xg keje.aku sambung tido.kul 8 aku bangun..aku pegi kafe..nasi goreng xde plak..awal sangat kot..hihi..yang ada cuma nasi kerabu n nasi dagang n kuih2 yang aku xkenal..so aku beli dua bungkus nasi kerabu.


sekarang.aku dah makan dua2.tetap sakit lagi,aku dah putus asa.gastrik ni bahaya.aku menyesal xturun makan semalam.,sebelum ni boleh je aku xmakan malam.makan megi jek.tapi skrg xtau la~ alahai...menangis2 aku tahan sakit...sebab terlampau sakit.. senggugut pun xsakit mcm ni.petang ni kalau x ok jugak.kena pegi hospital..kena makan ubat +___+


kalau dah kena sekali.pasti kena lagi.aku takot..waaaaaa~~~


terima kasih pada kawan2 yang memahami.sori kalau ada yang lambat balas msj.aku lgsg xtgk hp dah..sebab sakit sgt2.tido jek..huhuh.n thanx utk someone itu.dia sgt baik.mungkin ini kebahagiaan yang aku cari selama ni..thanx..=)


sesaat post ini ditulis,perut masih sakit lagi.petang ni dah nak balik umah.harap cpt2 sihat.dah xlarat nak tanggung dah sakitnya.. sudah serik.+_________+


pstt..sok besday ahmad faiq..lalalalala~~ no wish la ek syg...sapa suruh xingat bsday aku dlu..ekekeke..


salam

4 comments:

jierah said...

er..igtkan xteruk sgt..bile bace ni baru tau cam skit sgt..adehh..sori paten..huhuhu...

biELa said...

sabar ek paten
aku tahu ko dah ok sehat dah

seperti blog ko ni sudah kehabisan tempoh mc nye

hahahha

Noor Fatin said...

hohoho..truk la syg..aku xmo sakit agi..waaa

biela..ehhe.ye la.smlm aku makan mcm2..dah xsakit dah..hehehe..

Unknown said...

sakit itu penghapus dosa2 kecil.. bykkn bersabar ye...

ARTIKEL RAKAN BLOGGER