Saturday, April 25, 2009

didie syg~

1.Bekas kekasih saya adalah :
mao kah ko tau namanya?? xpayah la.error weyh kat sni..lalalaall

2.Saya sedang mendengar :
luluh

3.Mungkin saya patut :lipat baju..kmas bilik n siapkan mdp...malasnye..arghh

4.Saya suka :on9..ahhaha

5.Sahabat-sahabat baik saya :gurlz..bal..juju...iceq....smua dlm list kat post bwh..hohoho

6.Saya tak paham :knpe slalu buka fs dia?? gatal tgn tol

7.Saya kehilangan :arah~ tulun!

8.Ramai yang berkata :pendiam..pd hakikatnya..nggak

9.Makna nama saya :yg cantik menawan

10.Cinta itu adalah :terlalu suci...~

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :aku xnmpk sesapa di sni.aku saja..+___=

12.Saya akan cuba :naikkan pointer sem ni!!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :xkn berubah..ahah

14.Telefon bimbit saya :nokia..sony..motorola..samsung je nggak ada..ahhaha

15.Bila saya terjaga dari tidur :tgk hp..mst ada msj..aggagaga

16.Saya paling meluat apabila :tgk org blagak....arghh

17.Pesta/Parti adalah :utk enjoy n ilangka tensen..ahhaha

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah saya temui: kucing kot..haah

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :15tahun..mao masa itu balik..!!

20.Hari ini :bosan..dok kat bilik jek..

21.Malam ini saya akan :trun kafe wat mdp..hehehe

22.Esok pula saya akan :on9 je kot..hahaha

23.Saya betul2 inginkan :g gathering akan dtg.

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :makin tembamnya aku..ahhaah

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :arked permainan.

26.Makanan Barat atau Jepun :barat

27.Bilik yang terang atau gelap :terang..

28.Makanan segera adalah :makan time xde duit.huhu

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?xpe..enjoy dlu...xhalang pon..lalalalala

30.Siapa yang anda nak Tag? smua follower ku!

22 comments:

Masz said...

yg 15 ak mmg buat...
adakah ak follower blog ko?huk3..

noor fatin said...

a'ah..weyh..tgk pic ko kat blog aku..
sudah baru..ehhehe

Dee said...

lerh..
aku da jawap daa pon tagged nie drp gurlzz...
nk kne jawap balik keer??
err....

noor fatin said...

jwb lg skali lbh afdal..agaggaa

~iceq~ said...

errrr....

noor fatin said...

iceq..anda jugak di tagged!!

Dee said...

arghh....
taknak!!!
igt sng kee nak jawap 30 soalan tuu... huh, pnjg giler...hehe...

noor fatin said...

jgn malas..=p

Anonymous said...

apa bnde tag2 nie??

xpaham aku lalalallaallang

Dee said...

tak nak... :p
aku ade lagi 2 tagged nak kne jawap...
gurlzz nyer ngan sape lagi satu aku tak ingat.. huhu....

Dee said...

err... ko nak aku ajar kee Min???
huhu... jom arr blogging min, bru ko tau... ehe...

noor fatin said...

err..yg anynomous tu sapa ek?
zaffran ke...lalang aku ke...ke min..huhu..

ajar jek dee..dia tgin tu..=p

to anynomous...lain kali letak nama ek..gagagagaga

Dee said...

err, anynomous tuu Min laa kot... sape lagi..
huhu... takper2 min, agk2 ko nak blajar, buzz jee aku... huhu...

noor fatin said...

min ek..nape pggil aku lalang..
zaffran kot..eh2..tp zaff kan ada blog sndiri.
huhuh..
sapa2 je la..
kekekeke

dgr tu min..ko buzz je dee..bila2 masa dia free
agagaga

Masz said...

xde org pon tagged ak..
huhu..

Dee said...

huh, ko nak aku tagged ko kee masz...
nnti aku jawap tagged gurlzz aku tagged ko, jgn risau....
ko tak jawap, aku semelih ko idop2.. haha...
aku pakar skit bab2 semelih2 nie.. huhu...

gurlzz didie said...

ahaha..
bgus2..
jawab jgn xjawab..
ekeke^_^

lalala~~

noor fatin said...

ko skali la masz..hahah

dee..ahhaha..xnk ar..jgn tagged aku tau.huhu..

ya didie..ehheh

Dee said...

err...
ko ditagged... haha...
ade 2 tagged ko lom jawap...
cpat2 amek tagged tuu... huhu...

noor fatin said...

err,,err..lalalala..*rolling eyes* heheh

Dee said...

haha, jgn buwat2 tak tau... aku semelih ko idup2... haha.... aku pakar ckit bab2 semelih nie...

noor fatin said...

sembelih?? try je..hahahahhaa

ARTIKEL RAKAN BLOGGER