Saturday, March 21, 2009

~TAG DR SITI ~

salam..arini ari sabtu..so aku free..malam kang nak wat asgment lak..huhuh...lama dah aku xbuka blog..n tetibe aku tgk ada tagged..wow..cm best..hahaha...

aku tlh di tagged oleh cik siti n cik musafir melayu..hhuhuh..

korg copy soalan2 ni n edit2 jwpan aku n pastekan kat blog korg..e2 jek..cm post survey kat fs je la..yg aku suka tu..hihihi..


ok..ni soalan2nye beserta jwpn dr aku yg ikhlas..hohoho..


*7 CIRI WANITA/LELAKI IDAMAN ANDA*

*berkerjaya
*memahami
*beragama-bimbing aku ke jalan yg benar....bukan asyik nak main jek...nak rosakkn masa depan aku jek.
*berbudi bahasa..-xsuka yg suka mcarut..aku pon susah nak mcarut,..
*hormat mak ayah sndiri-kalau xhormat mak ayah sndiri..cm ne nak hormat mak ayah aku??
*xmgongkong..-means..smua dia nak pgg..kad bank..sim card..duit..smuanya dia nak pgg..oh no..duit i duit i..xkn pnh jd duit u.
*sedap mata memandang-xsuka memilih..sbb kalau dpt yg ensem pon..duit xde xguna gak..n xreti nak hargai..so cari la yg sepadan ngn aku n yg pnting mak ayah aku suka n trima..aku xkn membelakangi my family pasal jodoh2 ni...

7 LELAKI/WANITA YANG ANDA MINATI SEPANJANG HIDUP

*arief irsyad-dia ajar aku erti cinta,persahabatan,erti hidup..slalu nasihat aku..tau kisah silam aku n xpnh memandang rendah kat aku...dia kwn yg terbaik...

*azyan syazwana-kwn rapat aku masa aku skolah menengah...dia sgt baik...kitorg xpnh bgado..sling memahami..sedih bila form4 dia pndah teknik..slalu bhubung gak skrg...aku xkn lupa dia smpi bila2..

*syazwani ismail..-kwn aku dr skolah rendah..dia amat memahami aku..tempat aku mgadu sgala masalah.dia slalu bg nasihat..dia seorg yg tabah n slalu ajar aku erti ketabahan dlm hidup...syg dia sgt...persahabatn ni xkn putus smpi bila2..

*megat dzulremie..-haha...secret admirer masa skolah rndah..mana dia ek? dia pling aktif dlm sukan masa dlu2...huhuhu..

*adila adib-my bes fren masa skola rndah.brutal..huhuh..slalu bhubng sjak abis skolah rndah.smpi skrg..

*nurasyla rusli-kwn aku masa form1 smk st patrick kulim..xtau kat mana dia skrg..dlu rapat sgt2..sjak pndah ke sp..trus lost cntct..smpi skrg..rndu dia sgt..kalau dia ingt aku lg...cntct aku..

*ahmad faiq-jgn tnya knp aku minat dia..hahahha...



7 PERASAAN SEKIRANYA ANDA KELUAR DENGAN ORANG YANG ANDA MINATI

*tido xlena-malam tu asyk fkir...cm ne la reaksi dia nti jmpa aku?? hahah..
*iron bj awal2-malam tu dah iron..gantung elok2...haha..
*berdebar2-e2 sudah smstinya,nmpk bygn dia dr jauh...dup dap dup dap..kah2
*gelisah-alahai..hahaha..
*control perasaan-trus jd pndiam..xnk ckp,,malu la konon,.hahah..
*apa yg nak wat srba xkna..-kejap bgun kejap bdiri..nape la dia asyik pndang aku..hahaha..
*time bertentang mata masa makan..-wah..ahhaha..pas tu main tendang2 kaki bwh meja..keh3...malu sgt..


~pengalaman ngn si fazlan..*wink3



7 TEMPAT ISTIMEWA YANG INGIN DILAWATI DENGAN TEMAN ANDA

*bukit merah....-best woo..haha
*sunway lagoon..-nak mandi2 manda..
*paris..-diorg minat cite eifeel im in love..so nak ajak diorg g sana la..keh3
*sekolah aku..!! sk kulim..smk st patrick..smk taman setiawangsa..nak tgk tmpt2 kngn kite bsama,.,huhu..
*spain-insyallah,,kalau ada rezeki..huhuh
*pulau pangkor.-nak pegi lg..sbb best sgt2...best kalau bcuti ngn kwn2 kat sana..
*pantai2 di tganu.hahah..addicted with that!! hohooh


.7 BARANGAN/SESUATU ISTIMEWA YANG MUNGKIN ANDA AKAN HADIAHKAN KEPADA PASANGAN

*topi-nmpk macho..hehe
*baju-hihihhi..
*wallet-sbb tau dia byk duit..
*jam-sbb nak suruh dia pntingkan masa.
*kasut-supaya dia nmpk bgaya..
*belt-nmpk smart gile..hahah
*handphone- kwin ngn aku atas 10 thun dlu baru aku bg..hahahah..=p


LAGU YANG AKAN ANDA NYANYIKAN UTK PASANGAN/RAKAN/SESIAPA

*lagu i will be-utk balqis..heheheh
*lagu di hari persandinganmu-utk my ex yg akan berkahwin nti..huhuh
*lagu unbreak my heart-utk arief
*lagu sampai syurga-utk zaffran..
*lagu tanpa-utk siti zowiah
*lagu im letting go-utk yg tsyg..faiq..ops..ahhaha


RAKAN YG DI TAG

*balqis
*siti zowiah
*zaffran
*didiana
*sadeline vateria
*haris
*musafir melayu
*wen
*siti nurhuda
*ariz azali
*mazfahmi


*sila post kembali di page anda..sekian..
lalalala~

4 comments:

siti_z0wiah said...

tahniah!!

hahahha...

ariz azali said...

hahahaha
rajin la cik paten ni..

Dee said...

huh, nseb bek aku takder... ;p

Noor Fatin said...

xkira..smua kna wat..dee xterkcuali ekkk

ARTIKEL RAKAN BLOGGER