Sunday, March 15, 2009

MID SEM KAT TERENGGANU~part 1

huhhu.
mid sem ari tu..start 28feb smpi 8 mac...aku pegi tganu..sbb mak ayah aku dah pndah sana..dok kuala tganu..mula2 rancang nak balik kg kat penang..tp atas masalah2 trtntu..aku amik kptusan masa saat akhir aku nak balik ke tganu..huhuh

malam tu bas dijangka bertolak kul 10.30...pakcik tu dah tulis elok2 num bas kat blakang tiket..tp sbb neves sgt..(xpnh balik naik bas sorg2)..aku salah naik bas! g naik bas kota bharu..hahaha..aku ingtkn bas tu g kota bharu baru g kuala tganu...nasb baik la aku xnaik bas lg..kalau x...aku xnk turun..biar smpi kota bharu..pas tu trus g tanah merah..hahahahah...

dah la tu..bila bas dah sampai aku msh kat kdai makan..aku cm terpinga2..btol ke bas tu..kang salah naik bas lagi..lagi malu kang..ahha..

so smpi lmbt la..smua dah naik bas..tggal aku jek..keh3...kna marah lak tu ngn uncle tu..dia bsing sbb aku dtg lmbt..ahhaha..aku wat xtau n trus naik tnpa kata..dok depan skali ngn sorg pkcik ni..mmjg lentok atas bahu aku.hahah

smpi sana dlm kul 6.30pg..ayah n mak aku tggu kat depan bas dah..ahhah..umah aku ok la....tgkat 1 dr 8tgkat..sblh giant n mydin mall..huhuu..ptg tu ada team suria fm dtg wat lelongan amal kat mydin mall..aku g ar ngn mak aku..smua dj nye ada kcuali tuah..sedihnya..huhuhu...antra artis yg ada...liyana jasmey..bandi amuk..aliyah..mus may..ameng spring..best gak persembhn..xboring n 3jam aku terpacak depn pntas..haha..aku dpt bj suria fm..masa diorg baling2 baju tu...aku dpt smbut..huhuh..saiz m..tp aku leh pakai..hahaha..

sok nye aku g pasar payang...beli souveniers skit utk kngkwn kat msi..(penyu sekor)..haha..tp yg aku pelik skit kan..huhuh..kbykan pompuan kat sana kuar pakai bj kurung..huhu..yela..kalau kat kl..bj kurung tu kalau nak g knduri la..kalau kuar mcm tu..pakai jeans la..ape la..huhuhu..pelik jugak la..keh3..ptg tu g pntai batu buruk.....best la..agak teruja la ngn pntai ni..yela..xpnh g pantai yg best cm ni..huhuh..tula..kulim kan xde pntai..kl apatah lagi..pantai dalam ada la..ahhaha...










masa tu g tghari..panas terik..huhuh..adeh..tganu panas sguh...mybe sbb tepi pntai kot..huk3..

kat sni..aku jrg on9..sbb internet sana gprs...pling lmbt,.mmg aku bengang..tp sabar je la..aku slalu main ym je la ngn cik zaffran tu,.hahah..


dlm dua hari kot..aku terkurung jugak la kat umah..sbb ujan lebat..lebat sgt..huhu..dok je la kat umah,..tido..bgun..tido..ahha..tu je la...makan sana ok la..mahal la skit dr kl n kulim..sabar je la..huhuh..


pas tu aku g pntai teluk ketapang..sblum tu kitorg g makan kat mana ntah..ape ntah nama tmpt tu....dkat2 ngn lapangn terbang la..nmpk la kapal terbang lalu..haha..makan sotong celup tepung..ikan pari celup tepung.kucing celup tepung..(kah3~)..mcm2..sedap sgt..agak teruja la..



huhuhu..pas tu lepak2 kat pntai teluk ketapang..best sgt2..ombak kuat..haha...seronok sgt2..teruja sgt2..huhuh..




















kalau bleh..aku xnk je balik dr sana..nak jek dok tepi pntai tu..ahhah..best sgt2 aku rasa..huhuhu..
ni la jdnya bila bdk xpnh jmpa pntai.....................
=]

6 comments:

gurlzz didie said...

uik???kucing celup tepong??
ekeke..

best2!!
nk join!!

noor fatin said...

best sgt2..hahaha

nti aku blanje ko lak k.^__^

BaLQis said...

wah!! mknn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

noor fatin said...

bal....dah ckup tembam dah ko..huhuhuh

harisu-sama said...

huhu,btol x penah jumpe pantai?
alala siannye~
:p

kucing celup tepung?
mcm sedap..
penah try keropok lidah kucing x??
keh3~~

noor fatin said...

batu fringgi je..xbest..hahaha..

sedap gile..
ei..ko ni...
ko mst pnh makan kan?? apa rasa dia?? heheh

ARTIKEL RAKAN BLOGGER