Monday, March 16, 2009

~MID SEM DI TERENGGANU-part 2

huhhu..
smbung lak..

pas tu kitorg g jalan2 kat taman tamadun islam kat kuala tganu gak..dekat2 je ngn masjid kristal..best ar jugak tmpt tu..


byk replika2 msjid kat stu kat slruh negara..cth..taj mahal..masjidilharam..n mcm2 lagi la..huhuh..masa g tu panas gile...jalan jauh lak tu..nsb baik mak ayah aku xsmput..hak3~













huhhuu...itu je la gmbr2nye..keh3..
skit jek..xleh byk2...huhu.

um..tganu byk sgt tgglkn kngn manis wat diriku..huhuh..
nti ayah aku pndah kemaman lak...n mybe aku nak praktikal kat sana..
nak rasa hidup tmpt org..sbb dah puas hidup tmpt sndiri.heheheh...




ni kumpulan bunkface...best sgt2...luv them so much,haha..

pic ni faiq kasi masa dia g tgk bunkface kat pavilion..byk dia kasi..tp ni je la aku paste kat sni..hahah..

dan bila kau menghilang...

musnah la..musnah impian..

utk mgapai bintang..

terangi hidupku..

ku mahu engkau tahu...

engkaulah destinasiku..

dalam ingatanku....

lalalalala....gdnite..=]

7 comments:

BaLQis said...

best ke bunkface?? aku tak pnh dgr lagu mereka..hahaha

noor fatin said...

wah..best sgt..
lagu situasi..
silalah dgr di mana2 website..keh3

gurlzz didie said...

yup2!!
xpon layari lah ke page fs aku..
wahh..promote..ekeke

hm..faten,
bila nk turun KL lak nie~~
^_^

harisu-sama said...

minat bunkface ke?
hohoho~
eh,btw..nape ayah asyik pindah randah ek?
keje pe je?

noor fatin said...

best kan gurlz?? haha..mamat tu ensem weyh..i like..keh3..

bila?? ntah...aku kan dah pndah ganu..^__^

haris..ayah polis..asyik kna pndah jek..+___+

bello said...

bunkface?

member2 i sume tu.

lgi2 si paan gila mereng tu..

hee~

noor fatin said...

yeke,..waa..kim salam dia..minat sgt

ARTIKEL RAKAN BLOGGER