Thursday, January 16, 2014

FEEDBACK DARI CUSTOMER SAYA!

Assalamualaikum,

Saya nak kongsikan beberapa feedback yang saya dapat dari customer2 saya. banyak lagi sebenarnya tapi dah delete. tak terfikir nak simpan T__T wawawa nyesal tak sekarang? lulz

jangan risau, beli dari saya, insyaAllah anda akan terima parcel.  tracking number akan diberikan sebelum barang dipos!

terima kasih kepada semua customer saya, tak kira la samada yang baca entry ni atau tidak. terima kasih kerana mempercayai saya dan membeli dari saya, bukan senang woo nak beli dari online tapi serius, kepercayaan tu penting. kalau tak percaya, elakkan ;)












semoga rezeki sentiasa mencurah curah. alhamdulillah ;)

kepada sesiapa yang nak beli jobanic serum, silakan pm saya. nanti hujung bulan saya cuti seminggu tau. hehehehehe so kalau nak cepat, cepat2 la order! kang lambat pulak nak cuba ;)

01126367751 sms/whatsapp segera! jobanic serum menanti anda ;)

No comments:

ARTIKEL RAKAN BLOGGER