Friday, January 23, 2015

KAIN PASANG HUMAIRAH EXCLUSIVE

Assalamualaikum!

Hai korang *lambai lambai*

Biasalah kalau aku update entry ni mesti pasal nak update barang baru yang aku jual. hahahaha.. dah lama tak update pasal hal sendiri kan.. tak apa la.. nanti la mana tau ada rezeki jadi suri rumah sepenuh masa boleh la setiap hari update 3 4 entry.. kakakaka sekarang tak da masa. 

Biasanya aku cuma promote barang kat blog, instagram dan grup2 shopping kat facebook.. kat twitter, wall facebook dan personal instagram jarang la nak update. kalau semua laman sosial aku nak update pasal barang, aku pun muak baca! apatah lagi korang ye dak. bisnes hal bisnes. tak perlu campur dengan peribadi. gitu.

Dont worry aku still jual JOBANIC SERUM dan MAGIC JELLY yang semakin terhangat hangat hangat kat pasaran tu. Permintaan makin hari makin tinggi kadang2 nak makan ke nak tido ke mesti ada customer msj.. sebab tu la aku open order 24/7! haaa 

Raya memang la rasa lambat lagi.. tapi kalau korang tak beli kain pasang awal awal nak buat baju raya, korang ingat tukang jahit nak terima ke kain pasang korang kalau masa bulan puasa baru nak hantar? tidak la dik non. orang hantar awal awal. siap awal. senang.. melainkan korang anak tukang jahit macam aku, no hal. malam raya pun boleh jahit baju raya lagi.. lalalalala

Memperkenalkan kain pasang HUMAIRAH EXCLUSIVE. nama pun exclusive mesti la kainnya pun exclusive ye dok. 

Meh kita tengok gambar gambar kain dulu










Ada 6 design baru yang cantik cantik dan bakal menawan hati para ibu ibu semuanya. setiap design ada 5 warna yang berbeza.

Nak beli satu design untuk satu keluarga pun boleh. Boria gitu. Kalau tak mau amik satu design warna yang berbeza pun boleh. Terpulanglah keluarga korang macam mana..

Sedikit butir butir kain pasang ni..


MATERIAL KAIN : SILK (kain ni sejuk lembut)

SEPASANG : 4 METER

kalau nak beli borong minimum 5 pasang ye. nak beli sepasang pun boleh. NO HAL.

yang penting ready stock. kalau stock habis saya akan upate secara personal okayyyy. Mana la tauuu permintaan tinggi pulak ramai nak cari baju raya.. ekekkkee..

So, kalau korang dah berkenan dan decide nak beli, korang boleh contact aku

Whatsapp / Wechat / Telegram : 01126367751
Instagram : @fatinothman89
Facebook : FATIN VAVAVOOM

aku tak rekemen sangat kalau korang nak contact guna facebook ni. seeloknya whatsapp la okayy. kalau sms pun okayyy.. sebab aku susah nak approve orang tak kenal kat facebook ni.. ha ha ha

lepas tu perkenalkan nama korang, tinggal kat mana lepas tu bagitau kod kain pasang mana yang korang nak beli.

tu je. bukan susah pun. sama macam korang order jobanic serum and magic jelly la.. kekekekek..

--------------------------------------------------------------------------------------------


dalam entry ni aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada semua pembaca blog ni.. mahupun customer2 jobanic serum dan magic jelly yang kenal dua produk tu dari blog aku ni.. aku ni hanyalah manusia biasa. ampun maaf dipinta kalau ada salah dan silap semasa urusan jual beli. setakat ni aku cool cool lagi la walau pernah kena marah dgn customer. tu pun sekali je la. tak tau kenapa haritu customer tu bad mood. naya je muaaahhahaha tapi still boleh handle. customer always right kan.. kita nak berniaga lama.. bukan sehari dua.. kalau kita sembur balikk customer tu apa kita dapat. tak dapat apa2. hilang kepercayaan lagi ada okayyy..

setahun lebih dalam dunia bisnes buat aku belajar erti sabar melayan kerenah manusia yang ada kalanya cerewet dan macam2 la tapi rasa seronok sangat bila dihargai oleh customer.. aish tak terkata rasanya.

aku aktif di instagram. kalau nak tanya apa2 atau nak tengok gambar2 atau update yang baru boleh view instagram aku. follow la sekali okay. ahaks!

ok la bye bye. xoxo

1 comment:

dyanzakhi said...

hai.. singgah sini :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER