Thursday, March 25, 2010

Tag dari biela!!

salam

setelah sekian lama baru aku tau..nabila aka. eben ada tag aku kat blog dia. haha aku baru je usha2 tadi. so aku pn free skrg..baik aku buat.. fb aku xleh bukak skrg..profile unavailable.. sabar je la..~~ wuu


Siapakah diri anda di rumah?

saya anak tunggal kepada mama dan abah saya. saya manja. saya la penawar dalam hidup keluarga saya. saya sangat rapat dengan mama dan abah.


Siapakah diri anda di samping rakan?
peramah, suka memendam rasa, *malas nak cari gado*
5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai.
-iphone 3g-cupcake
-baju petak2
-kamera!!  lalala
-baju Man U
-moto,haha



nak tag sapa ek???


haaa...



faiq wm
hans
dan kak ika..

heheheheh

4 comments:

biELa said...

eben???

hahahaha

LeMaNtO said...

woahh..nk rampas abg faiq ko boleh x?
ekekeke

Noor Fatin said...

biela: ceh!! hahhaa


leman: xleh2!! haha

hans said...

hahaha
aku xsuka wat tag
sorry tau
hhuhu

ARTIKEL RAKAN BLOGGER