Saturday, September 24, 2022

2022

 Assalamualaikum semuaaaa..

Entah ada lagi tak yang masih baca blog aku.. aku sekali sekala je buka blog tu pun kalau OT kat ofis.. boleh la singgah sat.

Hai korang!! Ingat aku lagi tak? hehehehehe

Btw aku dah 33 tahun utk tahun 2022. hahahah jangan lupa usia kita makin meningkat.. alaaa.. korang pun sama kan.. kihkih..

Alhamdulillah 5 tahun dah perkahwinan dengan suami.. melepasi fasa 5 tahun.. syukur.. semoga Allah panjangkan jodoh kami untuk bersama2 membesarkan anak2..

Alhamdulillah anak pun dah dua.. jeng jeng... last update blog tahun 2020 kan.. dgn harapan anak num 2 next progress..

So tahun 2021 kita proceed.. mana boleh tggu sampai abis PKP. hahahahaha.. elok aku dah nak beranak, rentas negeri pun dah boleh.. heheheh.. terbaik la..

Anak num 3? Adeh.. nanti la kita fikirkan.. tahun depan? tak mungkin muahahahah.. cukup la setakat ni dua dulu..

Sat aku nak boh gambar family aku utk raya tahun ni. Kot2 korang ingat aku lagi hahahaha



Aku masih tembun seperti dulu.. Dont worry. tak sampai seru lagi nak diet.. hahahahah..

Tu je la update paling baru.. Korang kalau ingat aku lagi komen laaaaaa.. nanti aku reply.. hahaha

Byeeeee



1 comment:

Salina@IbuAqil said...

Assalamualaikum sis.
Ibu Aqil datang jenguk sini.
Sama lah kita sis menulis pun tenggelam timbul sekarang ni.
Sejak akhir2 ni jer rajin sikit nak menulis.

ARTIKEL RAKAN BLOGGER