Tuesday, November 9, 2010

DUA HARI LAGI CONTEST AKAN DITUTUP!

salam!!

fuh! lama kot xupdate blog. agaga. blogwalking pun tak!! final exam dah start! dan aku sangat2 la busy, dengan study! haha poyo. betol okay? keh3.. sori2. dah habis dua paper, ada lagi 3paper sedang menunggu. semuanya akan habis pada minggu ini!

lagi dua hari contest aku akan ditutup. para blogger yang join kesemuanya aku dah update namanya. ada 32 orang sahaja! tak ramai~ hee. tapi xpe, this is my 1st contest. boleh cuba akan datang pulak. hehe..

kawan2, boleh check nama anda di SINI!

12nov aku akan umumkan pemenang, insyallah 15 nov aku akan pos hadiah.. isnin kan. pejabat pos bukak. hehe sila alert2 kan ye pasal pengumuman.. :)

aku dah decide, aku akan pilih TIGA pemenang utk contest ni. hadiah lain2, tapi special dari aku. walau pun tak mahal, tapi harap pemenang2 suka.. kui3.


lagi dua hari! sapa2 yang terjah ke blog aku ni, anda masih sempat utk join contest tu.. hantar ja gambar2 anda beserta makanan. tak kira la nak gaya macam mana pun, tak kisah tapi dalam makanan tu mesti ada anda dan makanan. hehe..

ok. thanx! :)

No comments:

ARTIKEL RAKAN BLOGGER